29-09-2002, 19:13 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: lauryx
Njah- Mul on ka Jawa 638. Mul oli sama lugu. Ma kusjuures vahetasin veel väntvõlli laagrid ära. Lasin silindrid üle puurida, uued kolvid, uued rõngad, uued kolvisõrmed. Sissesõitu ka nagu sai tehtud aga üle saja ei läinud. Mul oli probla ka karbussis. Nimelt segu tasapind oli vale. Segu tasapind ujukiruumis peab olema 11 mm ujukiruumi ülemisest servast. Ja asi kohe paranes. Jookseb teise käiguga oma 85 välja. Peris hea saavutus. Aha jah. uuri oma sega tasapind jawal välja, sest see põhjustab ka suurt kütusekulu ja plödinat st. et mootor ei taha hästi kõrgetel pööretel käia.:eureka
Stock 634 ja 638 peaks tehniliselt korras olekus 2.käiguga u. 100+ ikka minema (spido järgi), mul oli IZ-Jup 5, 2.käik 110 kmh täisgaasiga.... NB! Tähelepanu, mis hammasrattad peaülekandes on!!!
Ahjaa, Jawa stock Jikov karpa kipub suht lahjemapoolset segu andma ja suht väikse kõriga (IMO), ma ise panin JUPile 634 Jawa Jikov karpa benakulu langetamiseks ehk vahetasin IZ stock karpa välja, Jikoviga töötas mehkamalt, aga reaalne toores jõud kukkus...
Samas siledal asfaldil võis 2. käiguga kummi vilistada juskui autoga :duh, burnout kohapeal käis ka suht hetkega. Pikemate ülekannetega tekivad jõulisema v. hästi jooksva mootoriga siduriprobleemid...