Iz Planeta Sport
#10

enamus on juba ära öeldud.

tema eripäraks on see, et keskmistest veidi kõrgematel pööretel toimub järsk võimsuse kasv. kruusal või libedal võib algajale probleeme tekitada.

miinuseks on see, et käigukast eraldi lahti ei käi. vene siklil tuleb seda aga mõnikord teha. ah, see ike rohkem mugavuse asi, kuigi kolb ja sinna juurde kuuluv hakkab jälle omamoodi sissetöötamist tegema.

õhufilter on hea, mass hobujõudude kohta (NL ratta kohta) samuti norm. paagi kuju on selline, et järsul pidurdamisel juhi \"nihet ei toimu\". samuti suunab paagi kuju palju õhku põlvedelt eemale.

kui veljed tasakaalus ja raam sirge, siis juhitavus on päris hea. sellele tuleb rõhku panna, sest enamasti on seda sorti rattad kordi mitu külili käinud.

mina tasakaalustasin ära näntvõlli/kolvi, rihtisin karteripooled sirgeks ja reguleerisin käigukasti paika, lisaks on mootor seibiga deforsseeritud). 2 aastat ja 4000 km pole olnud ühtegi suuremat probleemi (õli on poolsünt, trossid õlitatud ja veljed tasakaalus). saab hakkama nii linnapeal kui maanteel (üle 100 kihutama ei kipu).

veel tuli paar viga meelde: pingerelee on neil nõrguke. abiks on VAZ-i omad, mis 1:1-le sobivad. ja tagaamortisaatorid võiks ka paremate vastu välja vahetada (see kõikide izh-ide viga). ja elektriskeem on suht kohmakana tehtud (esitules on hulk otsi). liikvel on ka krossiratastele mõeldud kontaktivabad ja akuvabad süütemängud, mis tunduvalt lihtsamad on. talvel võtan ise ka selle toimingu ette. lahtise keti tõttu tuleb seda tihti puhastada/õlitada/vahetada.

ühesõnaga sõidan sellega igapäevaselt veel vast paar aastat. aga pool tahtest on ikka retrohõnguline...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Iz Planeta Sport - Autor: tsiklivend - 06-09-2004, 15:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne