16-09-2004, 22:20 PM
Oleneb mootorist ja selle varuosade haruldusest -. Sa ei maininud, millise margi ja mudeli riistapuuga on tegu.
Põhimõtteliselt annab tugeva pressi all väntvõlli pooled enamasti lahti pressida ning kepsulaagri ja/või kepsu vahetada ning asja tagasi kokku pressida. Millele järgneb kogu krempli ülitäpne rihtiajamine ja tasakaalustamine. Loomulikult saab kõike seda teha Eestis vaid loetud paikades (erisisseseadega töökodades).
Kardan, et seeriaviisiliselt toodetud isenditel, mida palju liikumas, ei tasu see tegevus ära. St majanduslikult on odavam otsida uus korras väntvõll, kui hakata niiviisi vana restaureerima.
Põhimõtteliselt annab tugeva pressi all väntvõlli pooled enamasti lahti pressida ning kepsulaagri ja/või kepsu vahetada ning asja tagasi kokku pressida. Millele järgneb kogu krempli ülitäpne rihtiajamine ja tasakaalustamine. Loomulikult saab kõike seda teha Eestis vaid loetud paikades (erisisseseadega töökodades).
Kardan, et seeriaviisiliselt toodetud isenditel, mida palju liikumas, ei tasu see tegevus ära. St majanduslikult on odavam otsida uus korras väntvõll, kui hakata niiviisi vana restaureerima.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18