16-09-2004, 23:20 PM
408 mootorist pole minu arust mõtetki mingit imeasja teha. Nõrgim koht neil olla saaled, mis kuluvad kiiresti, hea kui 100000 vastu peavad. Kiiret tuuri ta ka ei kannata. Mina arvan, et surveastet tõstes, saab sellest sootuks imepärase pilli, millest ei tea iial, kuhu võsa vahele ta sind jätab.
Muideks, nukkvõlli ülekanne käib tal hammasrataste, mitte rihma ega ketiga, sestap ma ei kujuta üldse ette, milline töö peaks olema ploki või kaante lihvimine.
Üks asi, mida temaga teha tasub, on 412klappide sobitamine-treimine, need klapid ei põle üle 76-kanguses bensiinis ära.
Muideks, nukkvõlli ülekanne käib tal hammasrataste, mitte rihma ega ketiga, sestap ma ei kujuta üldse ette, milline töö peaks olema ploki või kaante lihvimine.
Üks asi, mida temaga teha tasub, on 412klappide sobitamine-treimine, need klapid ei põle üle 76-kanguses bensiinis ära.
