29-09-2004, 19:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2004, 19:41 PM ja muutjaks oli valdo.)
Eks see masin tööd vajab muidugi kõvasti ja täielikust originaalsusest on ka asi kaugel. Näidikukellad valed, karburaatori õhupuhasti ka jms detailid, nt rool on hakanud tasapisi \"õitsema\", mis tähendab, et väga raske on roolist head elulooma saada. Paljudest tavaliselt Pobidele omastest probleemsetest kohtadest pole pilte, st neid ei tea kommenteerida.
Kui kere kandekonstruktsioon on kõva (pildid ei tuvasta) ja Sul on hea tahtmine vähemalt viiekümne tuhande krooni kandis (kroom, polster, väiksemad keretööd, enda tööd arvestamata) sellesse autosse investeerida sisse, siis soovitan ära võtta. Ega soodsamalt ei saa korralikku projekti.
1951. aasta on arvatavasti õige, sellele viitab jahutusvee anduritule puudumine armatuurlaual.
Kui kere kandekonstruktsioon on kõva (pildid ei tuvasta) ja Sul on hea tahtmine vähemalt viiekümne tuhande krooni kandis (kroom, polster, väiksemad keretööd, enda tööd arvestamata) sellesse autosse investeerida sisse, siis soovitan ära võtta. Ega soodsamalt ei saa korralikku projekti.
1951. aasta on arvatavasti õige, sellele viitab jahutusvee anduritule puudumine armatuurlaual.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18