30-09-2004, 08:33 AM
kui mõõdud tõesti näitavad, et silinder uut remontastet vajab, siis muidugi ära vahetada, aga 2. remont on veel raskema kolviga ja see kolin tuleb mingi aja pärast veel suurem.
Mul endal oli ka planetal harukordne kolin sees, tõeline unikaalse rappumise põhjustas silinder tervele raamile. Kompressioon oli veel küllaltki hea,7tuh km läbisõitu, kuid ilmselt oli natukene kihutatud kah,minek samuti korralik. Kepsuloks oli minimaalne, tekkisid samuti mõtted kolvisõrme uuendada, aga enne selleni jõudmist läks masin müüki..
Kõrgetel pööretel oli selline tunne nagu oleksin istunud taldlihvija otsas - masin surises vasakule-paremale-üles-alla-ette-taha..Tagantjärgi mõeldes võis see tõenäoliselt tuleneda väntvõlli tasakaalustamatuses.
Mul endal oli ka planetal harukordne kolin sees, tõeline unikaalse rappumise põhjustas silinder tervele raamile. Kompressioon oli veel küllaltki hea,7tuh km läbisõitu, kuid ilmselt oli natukene kihutatud kah,minek samuti korralik. Kepsuloks oli minimaalne, tekkisid samuti mõtted kolvisõrme uuendada, aga enne selleni jõudmist läks masin müüki..
Kõrgetel pööretel oli selline tunne nagu oleksin istunud taldlihvija otsas - masin surises vasakule-paremale-üles-alla-ette-taha..Tagantjärgi mõeldes võis see tõenäoliselt tuleneda väntvõlli tasakaalustamatuses.