Moskva (M-1-A) taastamine
#11

mul peaks kuuri all olema ka midagi analoogset. Ühe (musta värvi) jäänused (niipalju kui neid järgi on) on väga vanad ja palju peale raami, paagi ja mõningate mootorijuppide alles pole. Raam on ilma tagakiigeta, seega üks nendest esimestest mudelitest, ähmaselt meenub paagil olnud embleem...

Teine oli K-55, vähemalt selline kiri oli paagil. Siuke roheline, valged triibud jooksid peal. See isend oli suht heas seisus u 7 aastat tagasi ja sai sellega suviti täitsa sõidetud. Nikkel oli nukras seisus ja spidokas ei töötanud, kuna esiratta tigu oli kuhugi jalutama läinud ja süütemäng oli uue 125-se oma, muidu originaal. Isegi rehvid olid originaalid

Siis aga hakkasid kodarad pehmeks minema ja mootor läks pehmeks - parema poole mootori kaane kinnitused ei pidanud siduri hoova survele vastu ja kinnituspoldid tulid koos vindiga välja. Sai mingi imenipiga selle kinnitatud et sidur ikka lahutaks. Ja siis ei tahtnud enam käima minna ja väntvõlli paremast otsast hakkas suitsu välja ajama. Tuli välja et mitte vända laager ei olnud õhtul, vaid laager loksus karteri sees... Ühesõnaga mootor oli omadega õhtul, metall lihtsalt väsis ära. Sai teine siis tervenisti pulkadeks võetud eesmärgiga restaureerima hakata, aga siis tulid teised ajad...

nüüd seisab - jupid pööningul ja kuuris kusagil. Kui keegi hea ja oskaja mees leiduks kellel piisavalt aega ja tahtmist ja selle riistapuu ära restaureeriks siis võiks täitsa raha pakkuda selle töö eest.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Moskva (M-1-A) taastamine - Autor: Muhk - 17-03-2004, 22:19 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne