20-10-2002, 21:14 PM
Säärekat saab ju ilma turbotagi forsseerida. Säärekafännist tuttav treis kolvi ja pani 3. kovirõnga, viilis silindripead ka natuke maha ja sai asfaldi peal 70 km/h sisse (1 käiguga). Ketihammasrattaid vahetades saab ka kiirenduse ja tippkiirusega mängida. Isiklikult arvan, et 100 km/h on reaalne. Proovi enne seda saavutada.
V-poweriga tunneb vahet vast siis alles, kui surveaste 11+ on, et siis ei detoneeri nii kergesti. Tavalise mootoriga pigem võimsus kahaneb kui kasvab.
Jugoslaavias tehti GP 50 jaoks sellised ägedad 50 ccm mopeedid, mis kaalusid 40-50 kg ja 18hp@16 000 p/min mootoriga saavutasid kiirusi 200 km/h ligi, ilma et tubot vaja oleks olnud.
V-poweriga tunneb vahet vast siis alles, kui surveaste 11+ on, et siis ei detoneeri nii kergesti. Tavalise mootoriga pigem võimsus kahaneb kui kasvab.
Jugoslaavias tehti GP 50 jaoks sellised ägedad 50 ccm mopeedid, mis kaalusid 40-50 kg ja 18hp@16 000 p/min mootoriga saavutasid kiirusi 200 km/h ligi, ilma et tubot vaja oleks olnud.