04-10-2004, 23:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2004, 23:12 PM ja muutjaks oli valdo.)
Kui jutt on nn uuest sünkronisaatoritega Pobi käigukastist (alates oktoober 1950), siis see kast sai konstrueeritud algselt ZIMi jaoks, kuid pandi sünnihektel peale ka kõikidele Pobidele ning hiljem kõikidele GAZ-69tele ja vanadele Volgadele ka pea muutumatul kujul. 69-l oli sama isend küll põrandakangiga varustet külgkaanega ja GAZ-M-21 modifikatsioonis oli üks lülitushark kaanes teisipidi.
Aga muus osas (sh sidurikojale kinnituva ääriku osas) ikka Pobi kast = ZIMi kast = 69 kast = 21 kast. Ehk siis üks ja seesama kast, vana, äraproovitud ja hea
Ja põrgulikult vastupidav - pole mina näinud/kuulnud veel ühestki puruksaetud isendist
Ahjaa, algses ZIMi komplektsuses oli vedava võlli nuutots veidi pikem... selle sindrima hüdromuhvi tõttu.
Aga muus osas (sh sidurikojale kinnituva ääriku osas) ikka Pobi kast = ZIMi kast = 69 kast = 21 kast. Ehk siis üks ja seesama kast, vana, äraproovitud ja hea


Ahjaa, algses ZIMi komplektsuses oli vedava võlli nuutots veidi pikem... selle sindrima hüdromuhvi tõttu.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18