08-10-2004, 14:21 PM
Väikene meeldetuletus kõigile IZ omanikele, kelle masina geneka otsas puudub tsentrifugaalregulaator:
Süüde peab olema piisavalt varajane, et küttesegu jõuaks süttida/plahvatada ajaks, mil kolb jõuab ÜSS-i.
Mida kõrgemad pöörded, seda kiiremini see protsess toimub ehk seda varasem peab olema süüde.
Reguleerides süüte paika keskmiste ja kõrgemate pöörete järgi kostub madalatel pööretel liiga varajasest süütest tulenevat kõlinat ning käivitades võib masin tagasi lüüa.
Lühidalt - kui teile meeldib IZiga linnas madalatel pööretel \"lõgistada\", siis reguleerige süüde hilisemaks, kui tahate maanteel riista pöördesse saada, siis varasemaks. Või hankige tsentrifugaalregulaator, mis teeb seda teie eest.
Süüde peab olema piisavalt varajane, et küttesegu jõuaks süttida/plahvatada ajaks, mil kolb jõuab ÜSS-i.
Mida kõrgemad pöörded, seda kiiremini see protsess toimub ehk seda varasem peab olema süüde.
Reguleerides süüte paika keskmiste ja kõrgemate pöörete järgi kostub madalatel pööretel liiga varajasest süütest tulenevat kõlinat ning käivitades võib masin tagasi lüüa.
Lühidalt - kui teile meeldib IZiga linnas madalatel pööretel \"lõgistada\", siis reguleerige süüde hilisemaks, kui tahate maanteel riista pöördesse saada, siis varasemaks. Või hankige tsentrifugaalregulaator, mis teeb seda teie eest.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.