10-10-2004, 18:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2004, 18:22 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
noh, jagan siis üldteadmisi natuke
teet,
kopp-ees-karburaatoritest-ja-\"meistrimeestest\"-kes-näiteks segukruvi-5mm-lühema-vastu-vahetavad

hume Kirjutas:teisejärguline selle plahvatmiskiiruse suurendaminesisepõlemismootoris toimub segu PÕLEMINE. Mingeid plahvatusi seal ei taheta. Liiga kiiret põlemist (=plahvatus=detonatsioon, heal lapsel mitu nime) püütakse hoopis vältida. Niiet \"kiirema põletamisega\" ära oma pead vaeva! Õige kogus õige koostisega segu (korralikult segatuna), õigeaegne süütamine - nii lihtne see ongi. Viimases lauses mainitud \"õigeid\" võimaldavad kõige paremini saavutada (kõigil pööretel!) kaasaegsed pritsungid (Motronic). Karbuss kui mehaaniline junn on \"paueri\" otsimisel üldse vale tee.
teet,
kopp-ees-karburaatoritest-ja-\"meistrimeestest\"-kes-näiteks segukruvi-5mm-lühema-vastu-vahetavad
