14-10-2004, 13:35 PM
Hmm, huvitav.
Mul sama lugu, et plaanin hübriidi teha, kus 1.8L plokikaas ja 2.0plokk. Aga kuna 2.0 surveaste oli tehases juba 10.8:1 ja 1.8L kaas on 1mm juba lihvitud, siis tuleb arvestuslik surveaste ilma midagi aitamata 13:1 .
Kuna see 1.8 põlemiskamber pole ümmargune, kavatsen sealt lõigata niii palju materiali kui mõtekas ja võimalik. Sellega saab CR alla kuni 10%. Sellest veel ei piisa.
Aga teine tihend paneks punkti. Jutt Opeli mootoritest - seal tihendi installitud kõrguseks 1.3mm. Mis annaks 7,5cc juurde ehk 13% veelgi madalmaks.
Aga kas keegi teenustööna, tihendi järgi selle vask-lehe välja kah lõikab?
Mul sama lugu, et plaanin hübriidi teha, kus 1.8L plokikaas ja 2.0plokk. Aga kuna 2.0 surveaste oli tehases juba 10.8:1 ja 1.8L kaas on 1mm juba lihvitud, siis tuleb arvestuslik surveaste ilma midagi aitamata 13:1 .
Kuna see 1.8 põlemiskamber pole ümmargune, kavatsen sealt lõigata niii palju materiali kui mõtekas ja võimalik. Sellega saab CR alla kuni 10%. Sellest veel ei piisa.
Aga teine tihend paneks punkti. Jutt Opeli mootoritest - seal tihendi installitud kõrguseks 1.3mm. Mis annaks 7,5cc juurde ehk 13% veelgi madalmaks.
Aga kas keegi teenustööna, tihendi järgi selle vask-lehe välja kah lõikab?
68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe