18-10-2004, 10:55 AM
flanagan Kirjutas:Esimesed 968 olid tõesti väliselt sarnased 966,silmatorkavamad erinevused olid vaid need samad mosse moodi oranzid suunatuled ja sappari jaoks uued,01 pärinevad 6,15-13 kummid.Armatuurlaud oli ka totaalselt einev 966 omast.
1971. aasta 966 (40 hj) tuli tehasest igatahes komplekteerituna 01 6,15-13 rehvidega ehk nn \"Zhiguli kummidega\". Lohvid, muide, olid millegipärast toodetud Inglismaal. Miks Zaporozhje tehas valmistas 1971 autosid kirjaga \"Made in England\" lohvidega, kes seda teab...
Info on 100% usaldusväärusega, kuna minu silm mind ei peta originaalset tehasekomplektsuses autot uurides.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18