31-10-2004, 15:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2004, 15:56 PM ja muutjaks oli klaabu.)
üheks nõrgaks kohaks on ka pingerelee. 12-voldisel on seda lihtne töökindlamaks muuta - kõlbavad ka vene autode omad. eriti lihtne on seda teha spordil ja esimestel 4. seeria jupiteridel ja planetadel, sest neil polnud dioodiplokk ja pingerelee kokku ehitatud. hiljuti vahetasin ühel oma spordil relee uue VAZ-i oma vastu - nii sisseminevaid kui väljatulevaid otsi oli igatahes samapalju ja ka tähistus oli sama. tegu oli siis selle tikutopsi suuruse releega (margi võin hiljem öelda), töötab suurepäraselt (kontrollitud).
aga nende vanemate kohta käib rusikareegel nii:
- PP-380 (zhiguli): klemmid 15 ja 67 tuleb ühendada plussi ja generaatori š-le. miinus on neil juba korpuses, seega tagada hea ühendus.
- PP-362Б, PP-362A ja PH-4: relee \"+\" läheb ikka plussi, klemm \"š\" läheb generaatori \"š\"-sse ja \"-\" tingimata eraldi massi.
siinkohal ka üleskutse neile, kes mingite käepäraste vahenditega on 6-voldiseid releesid (SB-32 ja RR-1) töökindlamaks muutnud - jagage seda teistegagi. ise olen siiamaani nende kapriissustega leppinud, sest elektrikuharidust pole
.
aga nende vanemate kohta käib rusikareegel nii:
- PP-380 (zhiguli): klemmid 15 ja 67 tuleb ühendada plussi ja generaatori š-le. miinus on neil juba korpuses, seega tagada hea ühendus.
- PP-362Б, PP-362A ja PH-4: relee \"+\" läheb ikka plussi, klemm \"š\" läheb generaatori \"š\"-sse ja \"-\" tingimata eraldi massi.
siinkohal ka üleskutse neile, kes mingite käepäraste vahenditega on 6-voldiseid releesid (SB-32 ja RR-1) töökindlamaks muutnud - jagage seda teistegagi. ise olen siiamaani nende kapriissustega leppinud, sest elektrikuharidust pole
