izh-i järeleaitamine
#7

mis aga puudutab planetasid (mõned asjad, nt amordid jne, käivad ka teiste kohta), siis minu isiklikud tähelepanekud ja mõtted on sellised:

- arvan, et planetade põhjalikum forsseerimine pole väga mõttekas. sest tehasepoolne surveaste on viimastel mudelitel juba 9,0-ni viidud ja ka kuskilt lugesin, et tehas ise ei soovita seda piiri ületada. suur vibratsioon ja probleemid vastupidavusega on ju siis selle pikakäigulise mootori paratamatud tagajärjed.
- aga üht-teist annab siiski ka teha (lisaks õigele reguleeringule - lõtkud, süüde jne). esimesena tuleb meelde kontaktivaba süüde, mis rohmaka elektriskeemi ja pirtsakad seadmed laseb välja vahetada (õhtul skännin sisse nii sobivad elektriskeemid kui ka vahetükkide joonised).
- planetal saab kerge vaevaga suurendada silindri täituvusastet hobuserauakujulise vahetükiga, mis väntvõlli vahele käib (spordil seda teha ei saa, sest seal on kepsu kinnitus väliskontuurile liiga lähedal).
- parem õhufilter ei teeks paha. arvan, et kvaliteetne koonus tasub kindlasti ära, sest on efektiivsem, võtab vähem ruumi ja on ka kerge hooldada.
- amordid pole ka just kaasaegsemate killast. tänapäeval on juba suur valik kvaliteetseid, mille arvelt ei tohiks kokku hoida (mõistlikkuse piirides muidugi). see on vajalik nii sõiduohutuse kui ka võimsuse asfaldilekandmise pärast.
- valuvelgedega variandil torkab silma see, et esipidurivoolik on väga pehme. see mõjutab kõvasti pidurdusjõudu. ausaltöeldes ei teagi, kas odavam on lasta voolik välispidiselt ära armeerida või sobiv uus osta, aga kevadel, kui sellega ühele poole olen saanud, siis annan teada.
- kodarveljed tuleb hoolikalt sirgeks ajada ja tasakaalustada. selle töö võiks ikka proffidele jätta, kellele kindlasti loota saab. ka tehaseväravast tulnud uutel oli tihtipeale sellega probleeme, rääkimata kasutusesolnutest. kui ka mõni sikkel sai ettenähtud hooldust, siis reeglina kuskil garaazhinurgas katsetades või \"oskaja\" naabrimehe käes.
- ja veel üks asi - kas see küll tasuv on, seda peab veel uurima, aga kavatsen teha ka sellise asja ära, nagu muuta väntvõllilaagrite õlitust. pealispinnaliselt öelduna kavatsen viia simmerid kohe töökambri vastu. vasaku poole õlitus on siis juba tagatud, parema oma ühendaks käigukastiga kahe vooliku abil.
- kel raha rohkem, siis oskajatele meestele ei tohiks probleeme valmistada ka (peale muude laagrite vahetuse) kepsulaagrite vahetus. separaator pole just töökindlamate killast.
- planetadel pole ka ülevoolukanalite kuju ja asetus kõige õnnestunumad. teoreetiliselt on õiged ristlõikemõõtmed ja nurgad täitsa välja arvutatud ja mul ka olemas, aga nende katsetamine võtab mul aega (kui kellegil midagi tehtud on, siis info on igati teretulnud).
- ja siis summutist: see on vast kõige mõttekam ümber ehitada 5.seeria korral, sest siis on ühesummutilise valemid täitsa kehtivad. vanematel pole aga asi nii lihtne ja ausaltöeldes tean väheseid mehi, kellel \"1 püti ja mitme summuti\" kohta teadmisi on. nüüd tuleb see info vaid kätte saada.
- loomulikult pole see kaugeltki kõik, aga midagi siiski. kommentaarid on igatahes teretulnud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
izh-i järeleaitamine - Autor: klaabu - 17-09-2004, 21:37 PM
RE: izh-i järeleaitamine - Autor: Masinasist - 13-11-2006, 21:55 PM
RE: izh-i järeleaitamine - Autor: kinky - 15-11-2006, 18:00 PM
RE: izh-i järeleaitamine - Autor: Ishijupp - 15-11-2006, 18:16 PM
RE: izh-i järeleaitamine - Autor: künnimees - 15-11-2006, 21:43 PM
RE: izh-i järeleaitamine - Autor: Prii - 21-11-2006, 14:32 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne