02-11-2004, 22:36 PM
vana Kirjutas:TereMul on tegemist lihtsalt majaaluse pinna maksimaalse ärakasutamisega, ja seal hulgas ka autode hoidmise kohaga. Riiuleid sinna suumi ei tule, seal hakkab minema uks kõrvalruumi kus toimub autoosade haiustamine(ladu siis). Pragu on selle ruumi asemel hoopis muld, kuid ukseauk olemas aga laudadega kinni kruvitud. Küte tuleb vesipõrandaküte, mida köetakse gaasiga(tunduvalt odavam kui elektriga). Ja gaasil veel see hea asi et suudab hästi küüta, kuigi garaazis peaks teoreetiliselt koguaeg \"+\" kraad sees olema.
Sündmuste järg, mida sai alustatud selles vanas garaazi teemas.
Garaaz suuruselt on minu jaoks paras, sisemine mõõt: pikkus 6,2 ja laius 6,9 m. See pind on optimaalne ühe auto kallal nokitsemiseks, lisaks mahub ära vajalik sisse seade: laud, puurpink, käi, treipink, keevitused, riiulid jt. asjad. Ühe akna teen igaks juhuks laia, kui on tõesti suur häda, et on vaja suuremaks ehitada on seda lihtsam teha kui pikk sillus vastas seinas juba olemas on. Suurem garaaz on küll mugavam, aga selle võrra on ka suurem ehitus maksumus, minu jaoks tähendab see valmimise venimist e. nagu ikka on vääravaks teguriks raha. Ja talvel kütta suurt pinda on kulukas. Autode ja kola hoiustamise probleem on mul juba lahendatud, selle jaoks ma pinda ei pea juurde tegema, aga talvel soeruum veel puudub. Vahe peal otsustasin ikka kanali teha, igaks juhuks viisin drenaazi toru garaazi keskele ära. Eraldi töötoast olin sunnitud loobuma naise kasuks, kunas temal on suur karjuv vajadus enda pesutriikimis-õmblemis toa järele.
Selle aasta tööd ei ole veel läbi, üks suurem betooni valamis töö on veel ees, vahelagi ~3x5m. Valamis töö iseenesest ei ole kõige raskem. Kõige hullem on saalungi tegemine. Vundamenti valamine võttis aega 6 tundi, segu ühe masinaga tehes, maht ~8 kanti betooni aga saalungi tegemine 6 päeva.
Ehitamisega tulen ikka ise toime. Kõikile garaazi ehituse alustajatele: isetegemisel ei ole midagi rasket, tuleb lihtsalt kivi peale kivi panna.