K750M karbussid
#2

Kõigepealt on vaja ajada tasapinnad võrdseteks mõlemas karbussis, ja kontrollida,et düüsid oleks ühejämedused.Siis tuleb reguleerida gaasitrossid nii,et siibrid avaneksid võrdselt, ja tühikäigukruvi tuleb keerata nii ,et mõlemal karbussil oleks võrdselt lahti siiber.Siibri nõelad vaja panna ühele kõrgusele.Kui see kõik on tehtud,siis tuleb veenduda süütesüsteemi korrasolekus, klapid ja klapivahed peavad olema OK ,samutu kolvid -silindrid ,rõngad. Kui kõik see on korras , siis asu segukruvi kruttima, see on muidugi õige jah,et keera kõigepealt kinni ja siis 2,5 pööret lahti,uuel karbussil see ilmselt ka toimib.Täpsemaks reguleeringuks tuleb ikkagi reguleerida seda kruvi mõlemal karbussil nii ,et silindrid töötaksid võrdselt igal koormusel.Tasub tähele panna ka seda,et mõnikord ,kui sooja mootoriga on kõik OK ,ei õnnestu teda külmalt üldse käima saada.Ega kõik tegelikult nii keeruline ei olegi ,kui siit lugedes paistab.Vaja lihtsalt natuke tegeleda selle asjaga.
P.S. :alati ei ole viga karbussi vales reguleeringus, kui mootor paugub
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K750M karbussid - Autor: ala310 - 11-11-2004, 16:33 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne