delta 2 käik
#8

võrri mees Kirjutas:Üks probleem veel et kui palju peavad olema need kaks kurvi vist (vabakäigukruvi ja segukruvi) kui palju neid on vaja keerata et mootor töötaks hästi

Vabakäigukruvi? Hmm... ma ei tea, et ühelgi mootoriga ega mootorita isendil selline detail olemas oleks Wink Ehk Sa mõtlesid tühikäigukruvi (regulirovoshnoi vint holostogo hoda)?


Kruvidega asi lihtne. Kui süüde/kontaktivahe paika aetud tehase seadete järgi, siis segukruvi tuleb panna nii, et mootor käiks korralikult... st ei tõmbaks rikka segu tõttu end täis ega ei kaotaks vaese segu tõttu jõudu. Tühikäigukruvi ei tee muud, kui hoiab segusiibrit veidi praokil. Ehk siis see keerata järgneva tegevusena niipalju maha, et aparaadi käik tühikäigul veel stabiilseks jääb ilma vahelejättudeta ja väljasuremiseta.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
delta 2 käik - Autor: võrri mees - 15-11-2004, 16:50 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne