07-12-2004, 21:53 PM
on suur vahe, kas \"tatikat teha\" siis kui teele oled jäänud, või on see elustiil, a´la TH1 traadi pingutus, TH2 traadi vahetus.
90 keskel, sõitis üks (autosid tundev!) kodanik ringi masinaga, millel zarniir ja bensupump õhtal.
Ükskord tänaval hirmus kilin kolin, ja saabub kodanik, kolmel rattal. tung alla, löödi zarniir pessa tagasi, neediti pesa servad haamriga koomale ja sõitu. Järgmise korrani.
Iga kord enne sõituminekut, valati paaki 20 liitirit bensiini ja löödi autopumbaga läbi paagi korgi sisse installitud autoventiili 30 matsu. Paagi tuulutus oli muidugi kahekorra murtud.
Ükskord oli vaja pikem sõit ette võtta ja kas valati siis paaki rohkem. või sai sinna ka survet rohkem sisse. Igastahes peale mõningast sõitu jäi auto täiesti seletamatutel põhjustel seisma ja keeldus käivitumast. kapoti alt tuli bensuhaisu ja summutist nirises ka miskit. Vaene karburaatori nõelklapp oli järele andnud ja kogu paagis leidunud vedeliku lahedalt läbi mootori lubanud...
Sama masina mootor oli piisavalt hõre ja õlikork ei tahtnud enam seletamatutel asjaoludel peal püsida, oli siis sinna auk puuritud ja voolik välja toodud, mille ots õlipudelisse viidud. Kokkuhoid missugune, tunnise sõiduga pidi liitri õli tagasi saama.
90 keskel, sõitis üks (autosid tundev!) kodanik ringi masinaga, millel zarniir ja bensupump õhtal.
Ükskord tänaval hirmus kilin kolin, ja saabub kodanik, kolmel rattal. tung alla, löödi zarniir pessa tagasi, neediti pesa servad haamriga koomale ja sõitu. Järgmise korrani.
Iga kord enne sõituminekut, valati paaki 20 liitirit bensiini ja löödi autopumbaga läbi paagi korgi sisse installitud autoventiili 30 matsu. Paagi tuulutus oli muidugi kahekorra murtud.
Ükskord oli vaja pikem sõit ette võtta ja kas valati siis paaki rohkem. või sai sinna ka survet rohkem sisse. Igastahes peale mõningast sõitu jäi auto täiesti seletamatutel põhjustel seisma ja keeldus käivitumast. kapoti alt tuli bensuhaisu ja summutist nirises ka miskit. Vaene karburaatori nõelklapp oli järele andnud ja kogu paagis leidunud vedeliku lahedalt läbi mootori lubanud...
Sama masina mootor oli piisavalt hõre ja õlikork ei tahtnud enam seletamatutel asjaoludel peal püsida, oli siis sinna auk puuritud ja voolik välja toodud, mille ots õlipudelisse viidud. Kokkuhoid missugune, tunnise sõiduga pidi liitri õli tagasi saama.