17-12-2004, 18:29 PM
minu esimeseks sportlikumaks liikuriks oli \"tuunitud\" Turist (8käiku, Shosse sadul ja lenks). Aga mingi aeg tekkis tema piduritesse krigin. Senine (napp) elukogemus oli näidanud, et kriginate vastu aitab määrimine... Mõeldud-tehtud - noorsand käis oma pidurid tehnilise vaseliiniga üle. Tundus hea mõte. Kuni esimese ristmikuni
teinegi rumalus seostub jalgratta-ajastuga. Nimelt oli Turisti eelkäijaks Ereliukas-8. Igavesti uhke sõiduriist. Aga nagu väikeste poiste ratastele omane, oli värvkate mingi kilometraazhi läbimisel tugevalt kahjustatud. Abiks värvimine - mis papsi juhendamisel ka kenasti lõpule viidud sai (tolmuimejaga
). Rattale sai ka installitud sealt eelnevalt \"tuuning-eesmärgiga\" kaotatud porilauad ja pakiraam. Jõudes esmakordselt oma läikiva, 100% salatirohelise rattaga tänavale, tekkis loomulikult otsekohe tahtmine oma osavust näidata - esiratta õhkukergitamise teel. Täpselt sellest hetkest saati polnud aga minu tagumine porikas enam \"ilus roheline\"...

teinegi rumalus seostub jalgratta-ajastuga. Nimelt oli Turisti eelkäijaks Ereliukas-8. Igavesti uhke sõiduriist. Aga nagu väikeste poiste ratastele omane, oli värvkate mingi kilometraazhi läbimisel tugevalt kahjustatud. Abiks värvimine - mis papsi juhendamisel ka kenasti lõpule viidud sai (tolmuimejaga
