24-12-2004, 14:43 PM
Isegi juhul, kui keegi selle ratta kohale tooks, oleks 100K eest võtjaid vähem, kui ühel käel sõrmi. Sorry, et ma pessimistlik olen, aga kui see masin oleks oma hinda väärt, siis näeks neid siin juba sõitmas. Või saaks välismeediast lugeda ülistuslaulu uue staari sünnile.
Kas Sul, Tziklivend, või Sul, Vootele, on näiteks 100K sellise ratta eest maksta? Vastus on kas Jah või Ei?
Muidugi võib hellitada lootust, et \"toon ise Tšehhist odavalt\". No enda tarbveks võib tuua, äri jaoks on aga see juba mõttetu. Äri ei ole võimalik ilma kasumita. Metseenlus on võimalik vaid erandlikel juhtudel. Ükshaaval neid siia nokitseda läheb igasuguste transpordikulude all kalliks, vagunitäis leiaks aga ostjaid vaid erilise soodushinnaga, mille puhul kaupled suure tõenäosusega juba olulise miinusega. Ma ei usu, et keegi on nii suur patrioot, et endale mingi 50-100K miinuse kokkuvõttes sisse laseb.
Eestlane ostab selle raha eest parem auto. Nostalgia kaalutusel ostetakse asju, mis on restaureeritud, millega tekib arusaam: mul oli kunagi täpselt samasugune. Uus Jawa, millel vanaga ühine vaid nimi, heal juhul värv ja ka paak, seda tunnet ei tekita. Praegu on tulemuseks samasugune \"ei miski\", nagu Urali ja IZ-i \"moodsad\" rattad.
Jawa oli kunagi maailmatase, kunagi Ida-Euroopa tase. Praegu ei seda ega teist. Raha neil tõsiseks arenguhüppeks pole. Suure partnerita jäävad nad kängu ja varem või hiljem muutuvad ajalooks. Turumajandus on selle nimi lihtsalt.
Asp
Kas Sul, Tziklivend, või Sul, Vootele, on näiteks 100K sellise ratta eest maksta? Vastus on kas Jah või Ei?
Muidugi võib hellitada lootust, et \"toon ise Tšehhist odavalt\". No enda tarbveks võib tuua, äri jaoks on aga see juba mõttetu. Äri ei ole võimalik ilma kasumita. Metseenlus on võimalik vaid erandlikel juhtudel. Ükshaaval neid siia nokitseda läheb igasuguste transpordikulude all kalliks, vagunitäis leiaks aga ostjaid vaid erilise soodushinnaga, mille puhul kaupled suure tõenäosusega juba olulise miinusega. Ma ei usu, et keegi on nii suur patrioot, et endale mingi 50-100K miinuse kokkuvõttes sisse laseb.
Eestlane ostab selle raha eest parem auto. Nostalgia kaalutusel ostetakse asju, mis on restaureeritud, millega tekib arusaam: mul oli kunagi täpselt samasugune. Uus Jawa, millel vanaga ühine vaid nimi, heal juhul värv ja ka paak, seda tunnet ei tekita. Praegu on tulemuseks samasugune \"ei miski\", nagu Urali ja IZ-i \"moodsad\" rattad.
Jawa oli kunagi maailmatase, kunagi Ida-Euroopa tase. Praegu ei seda ega teist. Raha neil tõsiseks arenguhüppeks pole. Suure partnerita jäävad nad kängu ja varem või hiljem muutuvad ajalooks. Turumajandus on selle nimi lihtsalt.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!