28-12-2004, 14:20 PM
Ma miskipärast kardan, et enne nitro iseehitamist tuleks learning curve siiski tööstuslike süsteemide peal läbida. Noh umbes nii et enne mootori iseehitamist võiks ehitaja ikka tööstuslikku mootorit mujal kui netis näinud olla. Ega iseehitatud süsteemid nalja pärast kiirendusvõistlustel keelatud pole.
Nitrosüsteemi tööpõhimõttest ja muust saab lugeda siit:
http://www.hot.ee/hotuning/lehed/artiklid/nitro2.html
Vastupidiselt eelpoolmainitule ei suurenda nitrosüsteem põlemiskiirust. Kui muidugi täpne olla, siis kehv süsteem suurendab küll, aga tegemist on ebasoovitava kõrvalefektiga, mille vastu võideldakse, mitte omaette eesmärgiga. Nitrosüsteem võimaldab põletada samas ajaühikus silindris rohkem kütust, kogu lisajõud tuleb ainult kütusest.
Mina sellist iseehitatud pommi enda jalge vahele ei paigaldaks
Nitrosüsteemi tööpõhimõttest ja muust saab lugeda siit:
http://www.hot.ee/hotuning/lehed/artiklid/nitro2.html
Vastupidiselt eelpoolmainitule ei suurenda nitrosüsteem põlemiskiirust. Kui muidugi täpne olla, siis kehv süsteem suurendab küll, aga tegemist on ebasoovitava kõrvalefektiga, mille vastu võideldakse, mitte omaette eesmärgiga. Nitrosüsteem võimaldab põletada samas ajaühikus silindris rohkem kütust, kogu lisajõud tuleb ainult kütusest.
Mina sellist iseehitatud pommi enda jalge vahele ei paigaldaks
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)