22-12-2002, 15:43 PM
natuke siis juttu mu auto muutustest võrreldes sellega mis ta oli:
mootor: senaator 3,0S plokipea timmitud+hp-sid (ca.115kw/156hj) 4 lõõriga Solex,ameeriklastel on samasugused..
sillad: orig. plaanis uued esimesed vent. kettad..
vedrustus: hetkel orig..läheb vahetusse!
veljed & rehvid:15\" 12 kodaraga ja laia randiga ees:195/50/ taga 195/50/-->plaanis 225/60 taha
bensiini pump: orig. oli mehhaniline,nyyd mingi usaka elektooniline ja mis spetsiaalselt karb. jaoks,vastusurve korral seiskub..
summuti: 2 usaka resonaatorit,54mm torust (hääled olid head )
käigukast: opel Monza 5 käiku getrag!
kardaan: orig. kogupikkuses,senaatori kastipoolne kardaani ots..
eesmärk ei ole autot teha kiirenduseks vaid rahulikuks kulgemiseks :smug
kui lõplikult valmis siis ka uued pildid autost
mootor: senaator 3,0S plokipea timmitud+hp-sid (ca.115kw/156hj) 4 lõõriga Solex,ameeriklastel on samasugused..
sillad: orig. plaanis uued esimesed vent. kettad..
vedrustus: hetkel orig..läheb vahetusse!
veljed & rehvid:15\" 12 kodaraga ja laia randiga ees:195/50/ taga 195/50/-->plaanis 225/60 taha
bensiini pump: orig. oli mehhaniline,nyyd mingi usaka elektooniline ja mis spetsiaalselt karb. jaoks,vastusurve korral seiskub..
summuti: 2 usaka resonaatorit,54mm torust (hääled olid head )
käigukast: opel Monza 5 käiku getrag!
kardaan: orig. kogupikkuses,senaatori kastipoolne kardaani ots..
eesmärk ei ole autot teha kiirenduseks vaid rahulikuks kulgemiseks :smug
kui lõplikult valmis siis ka uued pildid autost