12-01-2005, 17:38 PM
Üldiselt ei tohiks vett saanud autole akut enne näidata kui ikka kõik on kuiv.Elektrolüüs on hirmus asi. Paljud masinad saaks palju väiksemate kahjustustega käiku panna.Vesi ja elekter koos teevad ajudes ja muudes elektroonikaseadmetes sellise laastamise, et need tuleb hilisemate ekstsesside vältimiseks vahetada. Näen sellist pilti üsna tihti tuttava juures kes remondib mobiile. Seega soovitus: kui mingi elektroonikaseade saab vett (mobla,aju jne.) esimene asi aku küljest! Pärast kuivatamist käiakse asi üle mingi aerosoolpuhastusvahendiga, nime kahjuks ei mäleta. Seda aerosooli ärge palun ajage segi vurtsuga mida armastatakse lasta mingite pistikute vahele, et jälle asi kontakti saaks. Elektrolüüsi tõttu kahjustunud trükiplaat näeb tugeva suurenduse all ikka väga jube välja. Alati imestan, kuidas selline seade veel edasi töötab.