17-01-2005, 00:28 AM
Nii lisame siis kohe järgmist mida tean:
*1968 aasta oktoobris tuli Moskvitch 408-tele põranda käigukangi auk! Se näitab seda ,et kui mõned tahavad 408-sat 100% originaali ei pea seda mite likvideeerima vaid seda kattis spets kork.
*Osad Elited olid veel luksvariandid, seest nahaga ja võibolla mitmeid muid täiustusi nendel oli ElitE sildi lisasilt DeLux
*1968-1969 tuli Elitedele Selline polsterdatud armatuuriäärering naq Hõljuki 426 Elitel on, Iževskis ei kasutatud seda ääreringi ja pärast 66 aastat hakatigi Moskvas tootma pea ainult Export mossesi ja Iž tegi naq siseturu jaoks.
*Kõik Moskvitch 408 Elited kui ka tavalised tulid 1969-1970 aastateni välja ainult üleni punaste tagatuledega. Kollane tagasuunatuli tuli arvatavasti koos mingite autotulendus reformidega, et eristada kollast suunatuld punasest tulest. Arvukalt muidugi vahetati neid tulesid uuemate vastu kuna päike tegi oma töö ja neid tagatulesid toodeti ju edasi Moskvitch 426,427,433,434,2137,2138(ja kahe viimase universaalvariandi tarbeks) ka pärast seda kui tavaline 408 kere tootmisest maha võesti.
Moskvitch 412 ei toodetd kunagi Elite nime all nende mudeli lõpus oli IE. Erandiks võib pidada varajast(408 kerega) Moskvitch 412.(naq Marttil)
AVTOEXPORT oli tegelikult väga laiahaardeline Autoklubi, mis tegeles Rallide, autode expordi ja nätuste korraldamisega (Nii NL-is kui ka väljaspool) jpm.
*1968 aasta oktoobris tuli Moskvitch 408-tele põranda käigukangi auk! Se näitab seda ,et kui mõned tahavad 408-sat 100% originaali ei pea seda mite likvideeerima vaid seda kattis spets kork.
*Osad Elited olid veel luksvariandid, seest nahaga ja võibolla mitmeid muid täiustusi nendel oli ElitE sildi lisasilt DeLux
*1968-1969 tuli Elitedele Selline polsterdatud armatuuriäärering naq Hõljuki 426 Elitel on, Iževskis ei kasutatud seda ääreringi ja pärast 66 aastat hakatigi Moskvas tootma pea ainult Export mossesi ja Iž tegi naq siseturu jaoks.
*Kõik Moskvitch 408 Elited kui ka tavalised tulid 1969-1970 aastateni välja ainult üleni punaste tagatuledega. Kollane tagasuunatuli tuli arvatavasti koos mingite autotulendus reformidega, et eristada kollast suunatuld punasest tulest. Arvukalt muidugi vahetati neid tulesid uuemate vastu kuna päike tegi oma töö ja neid tagatulesid toodeti ju edasi Moskvitch 426,427,433,434,2137,2138(ja kahe viimase universaalvariandi tarbeks) ka pärast seda kui tavaline 408 kere tootmisest maha võesti.
Moskvitch 412 ei toodetd kunagi Elite nime all nende mudeli lõpus oli IE. Erandiks võib pidada varajast(408 kerega) Moskvitch 412.(naq Marttil)
AVTOEXPORT oli tegelikult väga laiahaardeline Autoklubi, mis tegeles Rallide, autode expordi ja nätuste korraldamisega (Nii NL-is kui ka väljaspool) jpm.