17-01-2005, 22:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2005, 22:36 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
mrt36 Kirjutas:Kas Sinu autol on karburaator vöi on sissepritse ka (mono-sissepritse) ?karburaatormasinatel ei tohiks selliseid tulukesi ollagi

tuluke tähendab, et mingi anduri signaal on mäda (sinna hulka kuulub ka aju ise - nagu eelmises postis kirjutati). Näiteks opelitel saab vea välja lugeda ühe klemmipaari lühistamisel, teisisõnu väga lihtsalt ja \"kodus põlveotsas\".
soovitus: uuri mõnd mitsubishi-foorumit (sealgi üks kirjas). Usun, et kui ka Mitsul mingi analoogne \"kodune vealeidmismeetod\" olemas on, leiad margifoorumist juba täpsemad juhised. Märksõna netist otsides: \"ECU fault codes\".
kui aga iselugemise-võimalus Mitsul puudub, siis tuleb Sul vast diagnostikas käia. Tulukese põledes võib pritse töötada \"avariirezhiimis\", s.t. et anduri(te) signaali ignoreeritakse ning loetakse see pidevalt võrdseks mingi konstandiga. Mootor tundub küll kenasti nurruvat, aga ta ei tööta siiski kõigil rezhiimidel optimaalselt. Ning see kajastub küttekulus ja võimsuses.