09-02-2005, 14:49 PM
Järgnev jutt läheb küll teemast veidike mööda, kuna käib ainult bens. mootorite kohta.
Ei ole bensuka kastidel omavahel eriliselt midagi vahet. Mul olnud olemas kõik bensumootorid, peale 2.0 turbo. See on küll õige, et 87 aasta kastidel pole enam vaakumiga viienda käigu süsteemi. Samas selle vaakumsüsteemi mahavõtmine on käkitegu. Ah jaa, vahe on ka gabariitides, kuid mitte kinnitustes. Mitsu mootoritel (bens) on plokkidel vahe sees 1.6 ja 2.0 vahel. 2.4 ja 2.0 turbo on sama ploki peal mis 2.0. 1,6 mootoril on ka esisild teine. Samas 2.0 mootor istus 1.6 kasti otsa probleemivabalt. Kuna aga jõudu üleliia, siis juhtus käigukastiga sama lugu, mis sinul. Seega ei ole probleem kindlasti mitte mootori otsa istumisega, vaid 1.6 käigukast võibolla ei istu 2.0 veovõllide otsa. Selles osas muidugi täielik õigus, et ülekandearvud olenevad mootorist, mille taga on see olnud. Kusjuures on need erinevad ka uue ja vanatüübilistel käigukastidel samasuguse mootori juures.
Mis puutub varuosadesse, siis jah, esisillal ei ole saada mõlemale poole ühte puksi, samas neid ainult kaks ongi. Tagasillas on sama lugu. Sillal endal küljes 2 puksi (olid vist mingi 300 eegu ringis), siis on üks puks amordi küljes ja veel kaks reaktiivvarda küljes (kui selle varda nimi ikka selline on). Samas kui ostad tavalise 2.0 mootori, on saada kõik mootori juppe b osana ja suht odavalt. Mugavusest ei tasu rääkidagi. Kui oled korra sõitnud, siis ...
Ei ole bensuka kastidel omavahel eriliselt midagi vahet. Mul olnud olemas kõik bensumootorid, peale 2.0 turbo. See on küll õige, et 87 aasta kastidel pole enam vaakumiga viienda käigu süsteemi. Samas selle vaakumsüsteemi mahavõtmine on käkitegu. Ah jaa, vahe on ka gabariitides, kuid mitte kinnitustes. Mitsu mootoritel (bens) on plokkidel vahe sees 1.6 ja 2.0 vahel. 2.4 ja 2.0 turbo on sama ploki peal mis 2.0. 1,6 mootoril on ka esisild teine. Samas 2.0 mootor istus 1.6 kasti otsa probleemivabalt. Kuna aga jõudu üleliia, siis juhtus käigukastiga sama lugu, mis sinul. Seega ei ole probleem kindlasti mitte mootori otsa istumisega, vaid 1.6 käigukast võibolla ei istu 2.0 veovõllide otsa. Selles osas muidugi täielik õigus, et ülekandearvud olenevad mootorist, mille taga on see olnud. Kusjuures on need erinevad ka uue ja vanatüübilistel käigukastidel samasuguse mootori juures.
Mis puutub varuosadesse, siis jah, esisillal ei ole saada mõlemale poole ühte puksi, samas neid ainult kaks ongi. Tagasillas on sama lugu. Sillal endal küljes 2 puksi (olid vist mingi 300 eegu ringis), siis on üks puks amordi küljes ja veel kaks reaktiivvarda küljes (kui selle varda nimi ikka selline on). Samas kui ostad tavalise 2.0 mootori, on saada kõik mootori juppe b osana ja suht odavalt. Mugavusest ei tasu rääkidagi. Kui oled korra sõitnud, siis ...