16-02-2005, 17:07 PM
valdo Kirjutas:Ma väidaks siiski, et KIM -10 puhul oli ikkagi tegemist masstootmisse võetud sõidukiga omas ajas, sest prototüüp oli Stalini juures heaks kiidetud, (heakskiiduta varasemad eksemplarid jäid katseeksemplarideks).Tootmine katkestati kui toodetud oli ca 500 autot, kuna konveier seadistati sõjatoodangule ümber.eberhard Kirjutas:Esimesena leidsin suunatuled enne sõda toodetud KIM-10 skeemis.
KIM-10 masstootmisse ju ei läinud, tehti napp mõnisada eksemplari. Ja... lehel http://www.autogallery.org.ru/kim.htm ei ole ühelgi fotol miskit märki suunatuledest. St - kas tegelikkuses neid ikka pandi või jäi hea idee paberile? A la M-72 (4x4 Pobi) tuuleklaasipesur, mida keegi \"rauas\" näinud pole?
Minu olen siin-seal näinud must-valgel kirjas, et Pobi oli esimene Vene suunatuleline auto. Vrd - GAZ 51-le ilmusid suunatuled (tehase pool panduna) 1956. aastal.
Nendel Kimi piltidel suunatuli tõesti kätte ei paista, sest suunatuled olid Kimil lahendatud küljelt \"välja käiva\" valgustatud noolega, mille sisselülitus käis armatuurlaualt käiva lülituskangiga.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.