20-02-2005, 17:01 PM
Tõsi ta on, et väga vähesed mehed meil suudavad custom autosid ehitada nii, et oleks tegu ja nägu. Enamus projekte paraku lõppeb selles punktis, kus täiesti korralik vana auto on põhjalikult lahti kistud/kruvitud/lõigatud. Siis saab ehitajatel mõistus otsa, et mida sellega edasi peaks tegema ja õige peatselt on lehes kuulutus, et müüa poolik projekt, kui keegi ei taha, läheb vanarauaks.
Esimene asi on endale väga täpselt selgeks teha, millist autot ehitada soovitakse ja milline peab välja nägema lõpptulemus (alates sellest, mis mootor/veerrmik peale pannakse ja lõpetades sellega, kas valida metallikvärv või mitte ja kas rattamutrid peaks olema kroomitud). Siis alles hakata mutreid lahti keerama. Kurat, ma olen oma elu jooksul näinud nii palju vanu \"projektmasinaid\", mida tuttavad mulle on näidanud - näe, mädaneb siin kuuri taga, vaat pubekana hakkasin projekti tegema, kruvisin laiali, aga siis ei olnud enam aega teha, küll on kahju ja blaa blaa blaa.
Esimene asi on endale väga täpselt selgeks teha, millist autot ehitada soovitakse ja milline peab välja nägema lõpptulemus (alates sellest, mis mootor/veerrmik peale pannakse ja lõpetades sellega, kas valida metallikvärv või mitte ja kas rattamutrid peaks olema kroomitud). Siis alles hakata mutreid lahti keerama. Kurat, ma olen oma elu jooksul näinud nii palju vanu \"projektmasinaid\", mida tuttavad mulle on näidanud - näe, mädaneb siin kuuri taga, vaat pubekana hakkasin projekti tegema, kruvisin laiali, aga siis ei olnud enam aega teha, küll on kahju ja blaa blaa blaa.