21-02-2005, 12:12 PM
Sm. Tasku. seakoodi puhul on tegu õnneks mehega, kes vast niisama asja pooleli ei jäta ja ka äkki külapoe ette laiama ei lähe. Kuid see ei tähenda, et Pobeda rodistamisest asja saaks. Igasugune normaalne rod nõuab koletumal hulgal pappi, väga hea rod korraliku N-rühma Evo jagu raha ja maailmataseme rodi ehituskulude eest võib rahulikult Focus WRC osta.
Julgen meelde tuletada ja teavitada noortele uuniklastele ja muidu tehnikahuvilistele, et esimese BMW ja Pobi ristamise juures on minugi näpud mängus olnud ja see auto sõidab tänaseni. Ehitasid seda Itmar ja Erkki Viljandi maantee otsal. Tegu siis Maalehe kollase Pobiga, kuid oi-kui-palju on tulnud seda edaspidi ümber ehitada, parandada ja täiustada, et asi ikkagi sõidaks. Praegu hooldab seda Pobi hea tuttav ja see mees on palju asju pidanud ümber tegema. Maaleht on peale valmissaamist autosse \"hukanud\" teise Pobi jagu pappi kindlasti. Ja Pobi käekäiguga hoian ennast kursis - äsja kinkisin neile uue tagatule, kui miski loll Pobile tagant otsa sõitis.
Eestis ei ole veel mitte ühtegi tõsiseltvõetavat rodi ehitatud ja nagu näha, siis lähiajal neid ka ei tule. Vast ainult Linc Zephir annab lootust, kui omanik lõpuni suudab minna. Aga tasemelatt on ees nii kõva, et väga lihtne on selle alt sirge seljaga läbi joosta.
![[Pilt: lg_Lincoln_Zephyr_rod.jpg]](http://media.popularmechanics.com/images/lg_Lincoln_Zephyr_rod.jpg)
400 000 USD on selle aparaadi hind
Mati uusimad tööd hakkavad juba looma, kuid hea lõpptulemuse saavutamiseks peab kasutatava rahahulga veelkord kahega korrutama, siis saab alles rahule jääda. Aga siis hakkavad Mati tööd 1 miljon krooni maksma. Siinsete kasutajate hulgas selliseid mehi pole, kes antud summa suudaksid välja käia. See on fakt.
PS: eks mulgi seisab ja ootab üks rodi põhi oma aega ... kuni ma rikkaks saan. Konseptsioon, disain, isegi täpne töö teostamise plaan-järjekord on teada(varsti kümme aastat seda mõeldud), kuid ikkagi ta seisab ja ootab. Sitta pole mõtet teha, hästi hetkel ei suuda. Nii 1939 Taunus krundi all seisab ja oma aega ootab. Eelarve algas 250 000\'dest, täna on selleks just kuue nulliga number. Ainuüksi keretööde maksumus tänaste hindade juures oleks 265 000 - 300 000 krooni pluss materjalid. Alla Autorestauraatori töökvaliteedi rodi kere ei ehita, alla aasta see aega ei võta. See on siis ainult kere...
Julgen meelde tuletada ja teavitada noortele uuniklastele ja muidu tehnikahuvilistele, et esimese BMW ja Pobi ristamise juures on minugi näpud mängus olnud ja see auto sõidab tänaseni. Ehitasid seda Itmar ja Erkki Viljandi maantee otsal. Tegu siis Maalehe kollase Pobiga, kuid oi-kui-palju on tulnud seda edaspidi ümber ehitada, parandada ja täiustada, et asi ikkagi sõidaks. Praegu hooldab seda Pobi hea tuttav ja see mees on palju asju pidanud ümber tegema. Maaleht on peale valmissaamist autosse \"hukanud\" teise Pobi jagu pappi kindlasti. Ja Pobi käekäiguga hoian ennast kursis - äsja kinkisin neile uue tagatule, kui miski loll Pobile tagant otsa sõitis.
Eestis ei ole veel mitte ühtegi tõsiseltvõetavat rodi ehitatud ja nagu näha, siis lähiajal neid ka ei tule. Vast ainult Linc Zephir annab lootust, kui omanik lõpuni suudab minna. Aga tasemelatt on ees nii kõva, et väga lihtne on selle alt sirge seljaga läbi joosta.
![[Pilt: lg_Lincoln_Zephyr_rod.jpg]](http://media.popularmechanics.com/images/lg_Lincoln_Zephyr_rod.jpg)
400 000 USD on selle aparaadi hind

Mati uusimad tööd hakkavad juba looma, kuid hea lõpptulemuse saavutamiseks peab kasutatava rahahulga veelkord kahega korrutama, siis saab alles rahule jääda. Aga siis hakkavad Mati tööd 1 miljon krooni maksma. Siinsete kasutajate hulgas selliseid mehi pole, kes antud summa suudaksid välja käia. See on fakt.
PS: eks mulgi seisab ja ootab üks rodi põhi oma aega ... kuni ma rikkaks saan. Konseptsioon, disain, isegi täpne töö teostamise plaan-järjekord on teada(varsti kümme aastat seda mõeldud), kuid ikkagi ta seisab ja ootab. Sitta pole mõtet teha, hästi hetkel ei suuda. Nii 1939 Taunus krundi all seisab ja oma aega ootab. Eelarve algas 250 000\'dest, täna on selleks just kuue nulliga number. Ainuüksi keretööde maksumus tänaste hindade juures oleks 265 000 - 300 000 krooni pluss materjalid. Alla Autorestauraatori töökvaliteedi rodi kere ei ehita, alla aasta see aega ei võta. See on siis ainult kere...