Millepärast te tegelete V50ccm3 ?
#19

Mul oli mopeed delta millele ostsin mootori ja kuna karburaator oli läbi panin uue peale ja sõitsin mingi üle aasta ja siis panin selle mootori minile ja miniga sõitsin vähemalt 3aastat nii et mitte ükski asi ei läind mootoris laiali 2xpaikasin siduritrossi ja lõpus vahetasin gaasitrossi aga mootoris ei puutund midagi, pole see mopeed ega võrr midagi nii kehva muidugi see tõsi et kuidas hoiad nagu sigulliga millega mina sõitsin 2a ära ja seal natuke remontisin aga kui sõbrale äramüüsin siis too aind remontis ja remontis kuna ega auto ei pea jah vasta kui sõita suurtest aukudest täiega läbi... Küll teemaväline aga ikkagi, ostis ta omale siis (praegugi) escordi aastast 1980 ja et parem kui sigull seal rääkis jne.. Kui rajale kus sõidame lähme siis alati on nii et mõneringijärel laguneb tal midagi ära sest ta lõhub autot täiega ja pole ime et ta seal aind remondib...
Muidugi on mõni selline ``mehaanik`` nagu endise klassivenna vend. Noo müüb võrri lähme vaatama et mis värk on ja too räägib et sõitis aga enam ei sõida... Vaatan natuke ja silma jäi:
Küünlavahele oli lõigatud KUMMIST tihendBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
silindrivahele umbes 3mm paksune kummist tihendBig Grin ja imestasid et miks ei lähe käima...
Pidevalt on asi selline et ostetakse sõitev mopeed või võrr ja esimene asi mootor laiali ja kohe kapremonti tegema... Ise nad ei tea asjast midagi aga kohe remontima ja siis lihtsalt see jääb vedelema kuna remondi lõpetajat temast pole...
Ühesõnaga kui asja hoida siis ta kestab nii on lääne kui vene mopeed/roller...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Millepärast te tegelete V50ccm3 ? - Autor: Roono - 25-02-2005, 09:23 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne