01-03-2005, 01:24 AM
loomulikult saab tagasillas kasutada topeltõõtsharkidega vedrustus,kuid kui plaanid kasutada risti ratastevahel asuvat mootorit,siis tekib probleeme õõtsadele kinnitushohtade leidmisega. Kuna mootor on jalus,kipuvad õõtsad tulema lühikesed- ja lühikeste õõtsadega mingit erilist offroad bagi küll ei tee. mida pikemad õõtsad,seda parem!
ühekohalist bagi on ikka lihtsam ehitada,aga kahekohalisega on hiljem lahedam sõita. saab sõbraga kasvõi metsas sõitmas käia,kui rallirada käepärast pole.
amordid on üleüldse üks rist ja viletsus. eriti esiamordid/vedrud. nt.minu masina tagumised amordid: ford sierra esiamort,millel vedrutaldrik minema löödud, sellele tehtud uus,reguleeritav vedrutaldrik ning vedruks on honda civicu esivedru. esialgu kestavad...
http://www.hot.ee/muda333/pildid/muud/amort3
selle,kui kõrge kliirensiga sa bagi teha saad,määrab tegelikult ära lühema poolassi käigukastipoolne liigend
ühekohalist bagi on ikka lihtsam ehitada,aga kahekohalisega on hiljem lahedam sõita. saab sõbraga kasvõi metsas sõitmas käia,kui rallirada käepärast pole.
amordid on üleüldse üks rist ja viletsus. eriti esiamordid/vedrud. nt.minu masina tagumised amordid: ford sierra esiamort,millel vedrutaldrik minema löödud, sellele tehtud uus,reguleeritav vedrutaldrik ning vedruks on honda civicu esivedru. esialgu kestavad...
http://www.hot.ee/muda333/pildid/muud/amort3
selle,kui kõrge kliirensiga sa bagi teha saad,määrab tegelikult ära lühema poolassi käigukastipoolne liigend
