19-01-2003, 13:56 PM
Soolotsikli orig. ülekannetega sain mina tavaliselt 3.käigu tugeva \"lõpuga\" keskmisest 638 Jawast jagu ning läksin mööda. Jup istub kurves ka vehk veidi paremini, 638 esiots on liiga \"pehme\" teatud situatsioonides. Ise ostsin Jup 5 uhiuuena, jalutades laos ringi ja lihtsalt tahte korral oleks võinud 638 võtta, hinnavahe oli kaduvväike.
Päris nii konkreetselt õelda ei saa õelda, et üks nendest on nüüd võimsama minekuga jne. Korralik tehasekonfis 638 liigub ikka ka ünsagi kenasti edasi, samuti korralik Jup5. Umbes samal ajal minu tsikliga soetatud tuttavate Jawade käigukastid kukkusid ennem laiali ning kui mina vahetasin kolvirõngaid, -sõrmed, siis oli tihti Jawadel vaja silindrid vahetusse ajada... seda siis umbes samasuguste sõidustiilidega. Jup ei ole sugugi vilets tsikkel. Omal ajal ehitati üsna tigedaid rinkatsikleid Jupiterist. Lihtne nn. kahele karburaatorile Jupiteri ehitada, planetsi kollektorid läksid suht kergesti külge, siis Urali, Dnepri gaasirutska ja topeltrossid.
Bens kulu oli Jup 5 puhul u.8 liitrit sajale, aga pidevalt 2.käiguga 110km/h lastes (tehaseülekanne). Muidu tuli koonerdades 4-5 liitri vahele.:duh:keersilm - ega kiirendus lihtsalt õhust ja armastusest tule.
Püüa inimeste arvamusi kuulata, siis otsusta ise. tsikkel (nagu ka auto) peab enesele meeldima, lihtsalt emotsioonitult kellegi painamise peale ei tasu hanget teha.
Lisaks veel, liikles juba vanal ajal hübriide: 638 Jawadel ruunati mootor läbi ning tõsteti Jup oma peale. Ise olen selliseid näinud
Arvamusi on mitmeid, kindlasti ka kogemusi. Mõlemad võivad hästi edasi käia, kui ostad uue tsikli, siis oleneb veidi ka juhusest, kui \"hea\" mootor vahele satub. Kui pruugituna, siis ka veel sissesõidust jt. asjadest.
Päris nii konkreetselt õelda ei saa õelda, et üks nendest on nüüd võimsama minekuga jne. Korralik tehasekonfis 638 liigub ikka ka ünsagi kenasti edasi, samuti korralik Jup5. Umbes samal ajal minu tsikliga soetatud tuttavate Jawade käigukastid kukkusid ennem laiali ning kui mina vahetasin kolvirõngaid, -sõrmed, siis oli tihti Jawadel vaja silindrid vahetusse ajada... seda siis umbes samasuguste sõidustiilidega. Jup ei ole sugugi vilets tsikkel. Omal ajal ehitati üsna tigedaid rinkatsikleid Jupiterist. Lihtne nn. kahele karburaatorile Jupiteri ehitada, planetsi kollektorid läksid suht kergesti külge, siis Urali, Dnepri gaasirutska ja topeltrossid.
Bens kulu oli Jup 5 puhul u.8 liitrit sajale, aga pidevalt 2.käiguga 110km/h lastes (tehaseülekanne). Muidu tuli koonerdades 4-5 liitri vahele.:duh:keersilm - ega kiirendus lihtsalt õhust ja armastusest tule.
Püüa inimeste arvamusi kuulata, siis otsusta ise. tsikkel (nagu ka auto) peab enesele meeldima, lihtsalt emotsioonitult kellegi painamise peale ei tasu hanget teha.
Lisaks veel, liikles juba vanal ajal hübriide: 638 Jawadel ruunati mootor läbi ning tõsteti Jup oma peale. Ise olen selliseid näinud

Arvamusi on mitmeid, kindlasti ka kogemusi. Mõlemad võivad hästi edasi käia, kui ostad uue tsikli, siis oleneb veidi ka juhusest, kui \"hea\" mootor vahele satub. Kui pruugituna, siis ka veel sissesõidust jt. asjadest.