19-01-2003, 21:46 PM
Vedelikjahutus säästab mootorit, kui on õhkjahutuse peal, siis käib üldjuhul mootor üsnagi kõrge temp. juures ning sellega ka õlitus kipub nadiks jääma. Vedelikjahutus hoiab aga soodsamas vahemikus temperatuuri.
Vähetõenäoline, aga püüan oma tehaseraamatu ülesse otsida, mis Jup 5 kohta oli, peast enam kõike ei mäleta. Huvitav oliks võrrelda.
Seniks tean niipalju:
Jupiter 5 mootor:
silindri läbimööt 62mm
kolvikäik 57,6mm
arvutuslik surveaste 9,3
võimsus 17,64 (24hj)kW
Momenti ei tea täpselt, aga mälujärgi, vist asus momendikõver kõrgemal, kui 638 Jawal. Võimsus 24hj vs. 28hj võib olla tingitud ehk õkonoomsemaks kägistamise läbi :??? , varasem modifikatsioon omas kindlasti 28 hj, olen kümneid kordi asja uurinud, kui hakkasin ostma üldse tsiklit.
Surveaste on vahel petlik, lühem kolvikäik peaks \"pehmendama\" tegelikke rõhkusid.
Vähetõenäoline, aga püüan oma tehaseraamatu ülesse otsida, mis Jup 5 kohta oli, peast enam kõike ei mäleta. Huvitav oliks võrrelda.
Seniks tean niipalju:
Jupiter 5 mootor:
silindri läbimööt 62mm
kolvikäik 57,6mm
arvutuslik surveaste 9,3
võimsus 17,64 (24hj)kW
Momenti ei tea täpselt, aga mälujärgi, vist asus momendikõver kõrgemal, kui 638 Jawal. Võimsus 24hj vs. 28hj võib olla tingitud ehk õkonoomsemaks kägistamise läbi :??? , varasem modifikatsioon omas kindlasti 28 hj, olen kümneid kordi asja uurinud, kui hakkasin ostma üldse tsiklit.
Surveaste on vahel petlik, lühem kolvikäik peaks \"pehmendama\" tegelikke rõhkusid.