I: restaureeritud ülekroomitud kodarate kokkuladumisest
#3

motamees Kirjutas:Soovitaks hoopis kodara keermeosa katta mingi asjaga kroomimise ajaks. Hiljem kokku keerates korrosioonitõrje õli vahele.
Mul olid kõik kodarad üle keeratud keermelõikuriga. Sama tehtud niplitega. Kroomist tagasi tulles ei keeranud ükski nippel enam otsa.
Tuli alustada sama tööga otsast peale.

Mul olid kinni kaetud kodarate keermeosad kroomimise ajaks aga... ju siis katte vahelt oli siiski galvaanikalahust veidi sisse imbunud. Tihti olid paksenenud viimased keermeniidid ja - nagu ma mainisin - viimase keermeniidi järgne kodarapind. Nii mitmelgi kodaral tuli kokkupanekul nippel üsna sügavalt otsa keerata.

Samas - kui keermesosa jätta täiesti ilma galvaanikata või lõpetada galvaanika ära liiga vara enne keeret, siis vabalt võib juhtuda, et kokkupanekul jääb see nipli serva alt välja ja hakkab roostetama.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne