Teema on suletud

väike mure
#13

Olen ise sama veaga kokku puutunud. Siin on rohkest segukruvi sisse-väljakeeramisest keere karbussil kulunud, selle tulemusena on keermepaari vahel suur lõtk, kruvi ei hoia oma õiget jäika asendit, vaid käib lõtkust sõltuvalt tölla-möllaSad. Kruvi külglõtku saad kontrollida nii, et ilma keeramata proovi kruvi liigutada üles-alla. Veel parem, proovi mootor tööle saada ja gaasi kindlas asendis hoides liiguta siis kruvi kord üles kord alla ilma keeramata ja näed- kuuled ise, mis imevigureid mootor teeb. Aitab siin ainult uue M5 keermega poldi treimisest, mis on standardläbimõõdust veidi jämedam, et lõtk kaoks. Või vaheta kulunud karbuss.
Mehed, soe soovitus teile. Ärge ilmaaegu seda segukruvi kruttige, kui ta on välja reguleeritud. Külma mootori käivitamiseks piisab üleujutusest ja õhuklapi täielikust sulgemisest. Peale käivitust nats õhuklappi avada, ja nats kohapeal lasta mootoril soojeneda, soojeneb üsna kähku. Õhuklapp lahti ja tuld!

Keegi mainis, et võrril pole tühikäigukruvi. On küll, see on alt üles poolviltu sissekeeratud kruvi, mis oma otsaga lükkab lahti segusiibrit. Kruvi sissepööramisel tühikäigupöörded tõusevad, väljakeerates langevad.
Veel üks soovitus. Paljud kogenematud võrriomanikud kurdavad, et võrr \"ei rebi\", \"ei lähe edasi\", \"uimane\" jne. Siin võib lihtsalt viga olla selles, et \"täisgaasiga\" ei avane segusiiber täielikult. Kontrollimiseks keerake õhupuhasti maha, keerake gaas peale ja vaadake karbussi läbi segukoonuse, kas segusiiber on täiesti eest ära või on teda veel mingis ulatuses näha. Gaasitrossi kõri reguleerpoldist kruttige nii, et segukoonuse ava oleks täielikult näha. Nüüd peaks võrr \"lippama\" täiega.Wink
Head sõitu!
Taruvaras
Teema on suletud


Sõnumeid selles teemas
väike mure - Autor: hautz - 09-03-2005, 21:53 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne