14-03-2005, 16:11 PM
Tere,
Originaalsust taga ajada sab 51 ümberehitades olema tõenäoliselt keeruline, minu autol on algusest peale olnud 51 poritivad ees, kumm pole seni ka ekstreemsematel kordadel tiiba riivand.
Usun, et vintsita versioonil on siiski sama stange kui 51-l aga ei hakka Valdoga vaidlema
Ülekanne on tõasti teine, usun et kattub samas 52 omaga??? mille mootor arendas originaalis 51 omast paarsada pööret enam.
samas ei usu, et on järel mõnda 51-te mille mootor tänu kapremontidele 52 parameetreid välja ei annaks. Mõistlik oleks aga panna ka esisilda 51 differ, see annaks maanteel kiirust oluliselt juurde (10km/h kuuekümnega ikka lõbusam lasta kui viiekümnega. Minu autol küll originaalülekanne ja sellele vaatamata olen korduvalt mööda Narva maanteed idavirus käind jne
Põhimõtteliselt peaks ümbrerehitus hästi sujuma, juppe tundub seni ikka liikuvat.
Parimat
Lauri
Originaalsust taga ajada sab 51 ümberehitades olema tõenäoliselt keeruline, minu autol on algusest peale olnud 51 poritivad ees, kumm pole seni ka ekstreemsematel kordadel tiiba riivand.
Usun, et vintsita versioonil on siiski sama stange kui 51-l aga ei hakka Valdoga vaidlema
Ülekanne on tõasti teine, usun et kattub samas 52 omaga??? mille mootor arendas originaalis 51 omast paarsada pööret enam.
samas ei usu, et on järel mõnda 51-te mille mootor tänu kapremontidele 52 parameetreid välja ei annaks. Mõistlik oleks aga panna ka esisilda 51 differ, see annaks maanteel kiirust oluliselt juurde (10km/h kuuekümnega ikka lõbusam lasta kui viiekümnega. Minu autol küll originaalülekanne ja sellele vaatamata olen korduvalt mööda Narva maanteed idavirus käind jne
Põhimõtteliselt peaks ümbrerehitus hästi sujuma, juppe tundub seni ikka liikuvat.
Parimat
Lauri