16-03-2005, 23:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2005, 23:19 PM ja muutjaks oli valdo.)
GAD Kirjutas:kas on mingi muu moodus vanat sumpat ümber ehitada?
Summuti tööpõhimõte seisneb selles, et väljuv gaaside juga suunatakse ühest kambrist teise läbi peente aukude gaasijoa liikumissuunda kambrist kambrisse liikumisel mitu korda väga järsult muutes. On gaasijuga kõik nimetet kambrid läbinud, liigub ta silindist väljunud tõukelise liikumise asemel ühtlase voona, st ei too endaga kaasa märgatavat plärinat. Maakeeles nimetatakse neid väikeste avadega vaheseinu sõelteks. Ja tsiklitel on summuti tavaliselt konstrueeritud nii, et selle nn sõelaosa saab summutist tagaosa eemaldades välja võtta.
Põhimõtteliselt ei ole igasuguse summuti ehitamiseks/ümberehitamiseks vaja muud, kui lehtterast, giljotiine/relakat, (traat)keevitust ja veidi lukksepaoskusi. Ja puuri väikeste aukude puurimiseks


Edasi - ainult leidlikkust ja metallitööd


Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18