19-03-2005, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2005, 09:56 AM ja muutjaks oli Romka.)
w6rrimeez666 Kirjutas:Õli \"vedelust\" näitab ju selle viskossusindeks, mitte tema mark ja tüüp. Probleem uuemate põlvkondade õlide kasutamisel vanas mootoris saab olla see, et uuemad õlid on parema pesemisomadusega ja võivad ajapikku igalepoole mootorisse ladestunud vana õli ja tahmajäägid lahti pesta ja igasuguseid kohti ummistama hakata - järelikult vaja teha ennem korralik läbipesu.Mõtlesin, et äkki kellelgi konkreetset kogemust T25ga kasutades näiteks täissünteetilist õli 5W40.
Aga kas mitte vene suurte lõtkudega mootoritel ei jää õlirõhk madalaks? Kunagi 90ndate alguses panin oma GAZ69le \"lääne\" õli, millega hakkas tühikäigul õlituli põlema. Vene \"paksu\" õliga oli õlirõhk normis.
Ja minuteada on näiteks Kamazi õli (mida oma traktoris kasutangi) spetsiaalselt paremate pesemisomadusega ja ei soovitata panna \"õlimulda\" täis mootorisse.
vootele Kirjutas:küsimus oli mõeldud just pidades silmas sobivust märgsidurile st. ega äkki ei põhjusta siduri libisema hakkamist?
Ise ei näe mingit põhjust, miks ei võiks tavatingimustes väikeste võimsuste juures kasutada tsiklimootoris näiteks kordades odavamat autole mõeldud täissünteetilist õli. Enda Honda Monkey juures pole sellega mingit siduri libisemist täheldanud

Tahaks kuulda kellegi konkreetset juttu teemal: sidur hakkas libisema kuna polnud õlis siduri libisemisvastaseid aineid.