GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms)
#9

Bling Bling Kirjutas:No seda sobivuse juttu ma ei tea, vähemalt nii räägiti, aga võibolla tõesti on jama jutt. Aga see kui paned kompressori, siis peab kolbe lihvima, sest õhk pressitakse nii kokku, et ta võib kepsu kõveraks lüüa.

Kui ei tea, miks sa siis edasi räägid? Nii tekivadki igasugu rumalad legendid. Kompressoril on omad eelised, turbol omad, mootori kujul on kogu asjaga nii palju pistmist, et kogu see krempel peab lihtsalt kapoti alla mahtuma.

Ja ei PEA just kolbe lihvima, võtmesõna on surveaste ja seda saab ka muude meetoditega timmida (ja tavaliselt kasutataksegi muid meetodeid).

Ehk siis mida ma öelda tahan: teadmistega stiilis \"räägitakse et...\", \"peaks kolbe lihvima\", \"võiks proovida...\" ei ole antud teemas mitte halligi teha. Igasuguse tuunimise aluseks on põhjalikud teadmised mootoris toimuvatest füüsikalistest protsessidest ning tehnilistest võimalustest nende soodsamas suunas juhtimiseks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: maaparandaja - 21-03-2005, 03:26 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Romka - 12-10-2006, 18:50 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: eno1 - 12-10-2006, 19:56 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Aare - 14-10-2006, 08:19 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: BARROW - 23-12-2006, 16:51 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: vootele - 26-12-2006, 11:35 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: BARROW - 26-12-2006, 13:24 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Laur - 27-12-2006, 13:25 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Jesper - 27-12-2006, 18:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne