GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms)
#11

Bling Bling Kirjutas:No seda sobivuse juttu ma ei tea, vähemalt nii räägiti, aga võibolla tõesti on jama jutt. Aga see kui paned kompressori, siis peab kolbe lihvima, sest õhk pressitakse nii kokku, et ta võib kepsu kõveraks lüüa.
üks jama teise otsa...
kepsudega pole miskit pistmist. Pigem ikka liig suure hunniku segu põlemisel eralduv soojusenergia - mis kolvid kõige labasemal kombel üles sulatab. Ilmselt on põhjuseks just kõva rõhu all tekkiv plahvatus (aka detonatsioon). Tõsisemad turbomootorid (ja üldse ülelaetud) käivad veel üldjuhul käsikäes mõistetega \"sepistatud kolvid\" (forged pistons) ning \"kolbide õlijahutus\" (kolbide alla pritsitakse õli).

V-mootoritele pannakse ikka turbosid - see, et meie kiiremate ameeriklaste puhul kompressorit eelistatakse, on rahakotist tingitud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: maaparandaja - 21-03-2005, 03:26 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Romka - 12-10-2006, 18:50 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: eno1 - 12-10-2006, 19:56 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Aare - 14-10-2006, 08:19 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: BARROW - 23-12-2006, 16:51 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: vootele - 26-12-2006, 11:35 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: BARROW - 26-12-2006, 13:24 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Laur - 27-12-2006, 13:25 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Jesper - 27-12-2006, 18:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne