21-03-2005, 23:39 PM
püüan siis vastata siin mõningatele küsimustele mis on kerkinud ülesse pärast minu sõnavõttu siinses foorumiteemas.
1.millist effekti annab tasakaalustamine?
tasakaalustamise peamine mõte on see et mootoridetailide kaaluerinevused on tänu masstoodangule küllaltki suured (kaaluühikuks siiski grammid) ja seda veel vene toodangu puhul.
arvan et iga inimene kes on kokku puutunud mõne mootori kokkupaneku ja töölesaamisega teab et mida korrektsem, puhtam ja täpsem on kokkupanek, seda paremini see mootor käib ja seda vähem ta tarbib kütust, mis minusugusele inimesele on siiski näitaja, ühesõnaga paraneb mootori töö.
2. mitu hobujõudu sellest konkreete mootori puhul võidab?
pean siinkohal mainima et see küsimus on küll suht niiöelda kummaline pean silmas just esitaja kohapealt, mees kes siin nii kõva teadlane on ja suudab pimesi kõiki kommenteerida ei tea siis sellist asja et sisepõlemismootor on tervik, mille poolt saavutatav jõud sõltub kõikide tegurite kokkulangemisest, siiiahulka kuuluvad näiteks kasutatava bensu kvaliteet, karburaatori tööst, sädame õigeaegsusest, õhu kättesaadavusest jne. niisiis ei saa ma öelda sulle täpselt et tõuseb mootori võimsus nii ja nii palju sest selle ütlemiseks peaks ma olema kõigevägevama rollis.
3. Kuidas muutub maksimaalse võimuse asukoht võimsuse/pöörete graafikul?
kuna ei ole tegemist minu autoga siis ei saa ka sellele ligi et mõõta tema praeguseid pööretegraafikuid ja võimsusi, seega selle kohapealt jään vastuse võlgu palju konkreetselt see kõik mõjutab võimsuse graafikut!
4. Kui palju annab ühe karbussi lisamine?
ühe karbussi lisamine annab juurde 1 karbussi, et ei tekiks arusaamatusi siis lisan ka valemi 1+1=2, seletan ka lahti igaks juhuks, mine sa tea äkki ei saand keegi aru. lisades ühele karbussile ühe karbussi saame me kaks karbussi.
5. Kas soovitajal on ette näidata mõni tehtud töö?
ai ai ai missugune kaval küsimus. mis ma oskan öelda, olen tegelenud nii mõnegi erineva mootoriga, siinhulgas kahe ja neljataktilistega. ja võin julgelt väita et olgu tegu ükskõik mis mootoriga, paraneb mootori töö, mida puhtam ja täpsem on mootori kokkupanek.
oma esimeses sõnavõtus ma avaldasin oma arvamust et minu meelest ei ole mõtet hakata turboga niisuguse auto puhul jamama. ja soovitasin et kui mees tahab midagi mootori juures parandada ( pean silmas mootori paremat tööd), siis on mõned asjad mida võiks teha just need. ja see karbussi asi, ma ütlesin et miks mitte proovida lisada teine karbuss, aga kuna sa siin ikka hakkasid küsima siis on vast vana tõde juba see et kõik oleneb millisesid karbusse sa parasjagu kasutad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1.millist effekti annab tasakaalustamine?
tasakaalustamise peamine mõte on see et mootoridetailide kaaluerinevused on tänu masstoodangule küllaltki suured (kaaluühikuks siiski grammid) ja seda veel vene toodangu puhul.
arvan et iga inimene kes on kokku puutunud mõne mootori kokkupaneku ja töölesaamisega teab et mida korrektsem, puhtam ja täpsem on kokkupanek, seda paremini see mootor käib ja seda vähem ta tarbib kütust, mis minusugusele inimesele on siiski näitaja, ühesõnaga paraneb mootori töö.
2. mitu hobujõudu sellest konkreete mootori puhul võidab?
pean siinkohal mainima et see küsimus on küll suht niiöelda kummaline pean silmas just esitaja kohapealt, mees kes siin nii kõva teadlane on ja suudab pimesi kõiki kommenteerida ei tea siis sellist asja et sisepõlemismootor on tervik, mille poolt saavutatav jõud sõltub kõikide tegurite kokkulangemisest, siiiahulka kuuluvad näiteks kasutatava bensu kvaliteet, karburaatori tööst, sädame õigeaegsusest, õhu kättesaadavusest jne. niisiis ei saa ma öelda sulle täpselt et tõuseb mootori võimsus nii ja nii palju sest selle ütlemiseks peaks ma olema kõigevägevama rollis.
3. Kuidas muutub maksimaalse võimuse asukoht võimsuse/pöörete graafikul?
kuna ei ole tegemist minu autoga siis ei saa ka sellele ligi et mõõta tema praeguseid pööretegraafikuid ja võimsusi, seega selle kohapealt jään vastuse võlgu palju konkreetselt see kõik mõjutab võimsuse graafikut!
4. Kui palju annab ühe karbussi lisamine?
ühe karbussi lisamine annab juurde 1 karbussi, et ei tekiks arusaamatusi siis lisan ka valemi 1+1=2, seletan ka lahti igaks juhuks, mine sa tea äkki ei saand keegi aru. lisades ühele karbussile ühe karbussi saame me kaks karbussi.
5. Kas soovitajal on ette näidata mõni tehtud töö?
ai ai ai missugune kaval küsimus. mis ma oskan öelda, olen tegelenud nii mõnegi erineva mootoriga, siinhulgas kahe ja neljataktilistega. ja võin julgelt väita et olgu tegu ükskõik mis mootoriga, paraneb mootori töö, mida puhtam ja täpsem on mootori kokkupanek.
oma esimeses sõnavõtus ma avaldasin oma arvamust et minu meelest ei ole mõtet hakata turboga niisuguse auto puhul jamama. ja soovitasin et kui mees tahab midagi mootori juures parandada ( pean silmas mootori paremat tööd), siis on mõned asjad mida võiks teha just need. ja see karbussi asi, ma ütlesin et miks mitte proovida lisada teine karbuss, aga kuna sa siin ikka hakkasid küsima siis on vast vana tõde juba see et kõik oleneb millisesid karbusse sa parasjagu kasutad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!