22-03-2005, 11:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2005, 11:02 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Tsitaat:tahate juba teema äralõpetada oleks ju veel palju rääkida.lätlased kasutavad oma veobagide peal tsaika mootoreid mis on suurema töömahuga kui 53oma ning neil on pandud sinna kaks tsaika nelja lõõrilist karpat et mootor saaks vabamalt hingata selles see kahe karpa point ongi et suurendada küttesegu hulka mis silindrise jõuab. mida rohkem me silindrise küttesegu juhtida suudame seda suuremaks muutuvad vääne ja hj.Ehk siis panen 10 karbussi ja saan 5 korda rohkem võimsust kui lätlastel? Ja Kuriksi dragster on üldse mingi soss-pill, kuna sellel on ainult üks karpa, eks.
Ma väidan, et karpade arv ei oma selles küsimuses mingit tähtsust. Kui valida piisavalt suure tootlikkusega karburaator, võib ta seal üksi ka olla.
Jällegi ilus postitus lasteaialapse jutuga, stiilis \"paneme aga rohkem, siis on uhkem\" ja \"vene tehnika, peab vastu küll\".