22-03-2005, 23:18 PM
ikkagi ei näe ma numbreid ka sinu vastuses, mille peale sa siis toetud, et muutuseid ei toimu, kas kõhutunde?
sa võiks ära ka märkida kui palju on hobujõudude ropp tõus? numbrites siis paluks.
võibolla sain valesti aru kuid ilmselt käis see kahe karpa jutt minu vastu siis ma ei ole jällegi mainind ühegi sõnaga meeletut hobujõudude kasvu teise karburaatori lisamisel. kuid reaalne on et see hobujõudude arv tõuseb. kui jutt ei olnd minu vastu mõeldud siis vabandan ette ära.
üleüldiselt ei ole ma kordagi rääkinud sõnagi mingist meeletust võimsuse kasvust ei roppudes ühikutes ega ka kõvade püsside skaalal. pigem on reaalne korraliku tööd tehes saavutada mootori võimsuse tõus paarikümne hobujõu võrra, mis on ka enamjaolt turbo lisamisega kaasnev hobujõudude tõus. ja just sellepärast mina soovitasin oma versiooni teha. ei usu et teema algataja pidas silmas oma Gazi mootori hobujõudude kolmekordistamist, milleni siin teemas juba jõutud on, jutuks juba igatpidi tipp ja topp forseeritud mootorid millel see aint performance osad ja mõeldud gaziga ilmselt vabaklassis sõitmiseks.
vast lõpetuseks võiks lisada ka ühe sellise väikese asja et tänapäeva arvutid on kaunis kõrgelt arenenud ja neil on ka selline nupp et kui sinna peale vajutad siis läheb äkki ekraan mustaks ja ei näe nagu midagi. kui sulle ei meeldi siis on sul õigus mitte seda oksendavat mula lugeda. Eestis kehtib sõnavabadus!!!!
sa võiks ära ka märkida kui palju on hobujõudude ropp tõus? numbrites siis paluks.
võibolla sain valesti aru kuid ilmselt käis see kahe karpa jutt minu vastu siis ma ei ole jällegi mainind ühegi sõnaga meeletut hobujõudude kasvu teise karburaatori lisamisel. kuid reaalne on et see hobujõudude arv tõuseb. kui jutt ei olnd minu vastu mõeldud siis vabandan ette ära.
üleüldiselt ei ole ma kordagi rääkinud sõnagi mingist meeletust võimsuse kasvust ei roppudes ühikutes ega ka kõvade püsside skaalal. pigem on reaalne korraliku tööd tehes saavutada mootori võimsuse tõus paarikümne hobujõu võrra, mis on ka enamjaolt turbo lisamisega kaasnev hobujõudude tõus. ja just sellepärast mina soovitasin oma versiooni teha. ei usu et teema algataja pidas silmas oma Gazi mootori hobujõudude kolmekordistamist, milleni siin teemas juba jõutud on, jutuks juba igatpidi tipp ja topp forseeritud mootorid millel see aint performance osad ja mõeldud gaziga ilmselt vabaklassis sõitmiseks.
vast lõpetuseks võiks lisada ka ühe sellise väikese asja et tänapäeva arvutid on kaunis kõrgelt arenenud ja neil on ka selline nupp et kui sinna peale vajutad siis läheb äkki ekraan mustaks ja ei näe nagu midagi. kui sulle ei meeldi siis on sul õigus mitte seda oksendavat mula lugeda. Eestis kehtib sõnavabadus!!!!