01-04-2005, 23:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2007, 21:10 PM ja muutjaks oli tamar99.)
Tegu siis minu minskiga mis hetkel väga heas korras vaja vahetada tagakumm ja 4 kodarat siis ideaalne (minujaoks). Läbisõit on 5000km ringis ja 1 omanik on olnud enne, mina esimene ``peremees`` minskile. Mootoril vahetatud kõik silinder, kolb, rõngad, värvtvõll jne . . . Plaan kui A1 load ärateen (hakkan tegema niiruttu kui võimalik tegema) minskiga sõitma hakata.
Täna sai siis: puhastatud karburaator, uus süütelukk, uus õhufilter.
Ja siis nendele kes väidavad, et minsk on jama ja saast (nagu ressu kes ei uskund, et mu minsk töötab hästi ja blokeeris mind msnis ära
). Minsk iseenesest on väga töökindel ja käivitub hästi, mul peal originaal küünal ja pole vaja vahetada.
Minskiga kaasa sain veel tööriistad ja raamatu minskist.
Peal on tal originaal värv ja pole värviparandusi kah tehtud.
Masin pole kordagi üv käinud, omanik sõitis nii mitu aastat ja ise ei teadnudki seda
PILDID http://tamar.relibet.ee/thumbnails.php?album=22
Täna sai siis: puhastatud karburaator, uus süütelukk, uus õhufilter.
Ja siis nendele kes väidavad, et minsk on jama ja saast (nagu ressu kes ei uskund, et mu minsk töötab hästi ja blokeeris mind msnis ära

Minskiga kaasa sain veel tööriistad ja raamatu minskist.
Peal on tal originaal värv ja pole värviparandusi kah tehtud.
Masin pole kordagi üv käinud, omanik sõitis nii mitu aastat ja ise ei teadnudki seda

PILDID http://tamar.relibet.ee/thumbnails.php?album=22