12-04-2005, 01:30 AM
See 12V idee tundub kuidagi Jaan Tatika moodi...
Esiteks peaks sa lisaks tuledele vahetama ka süütepoolid, kui pole eelnevalt juba mingeid 12V autolt pärinevaid paigaldatud. Seega oleks odavam juba teine relee-regulaator muretseda ja ehk üht-teist ka tagavaraks.
Teiseks. Laadimine hakkaks toimuma ilmselt kusagil 2500-3000 pöörde juures ja sealt edasi. Natuke niruvõitu eks?
Kolmandaks. Mul on kuri kahtlus, et generaatori tööiga kujuneb üsnagi lühikeseks.
Järeldus: soovitaks jääda siiski 6V juurde või siis vahetada ka generaator 12V vastu.
Ja igaks juhuks. 6V elektrisüsteemi puhul peaks töötava mootoriga pinge olema 6,7...7V.
Esiteks peaks sa lisaks tuledele vahetama ka süütepoolid, kui pole eelnevalt juba mingeid 12V autolt pärinevaid paigaldatud. Seega oleks odavam juba teine relee-regulaator muretseda ja ehk üht-teist ka tagavaraks.
Teiseks. Laadimine hakkaks toimuma ilmselt kusagil 2500-3000 pöörde juures ja sealt edasi. Natuke niruvõitu eks?
Kolmandaks. Mul on kuri kahtlus, et generaatori tööiga kujuneb üsnagi lühikeseks.
Järeldus: soovitaks jääda siiski 6V juurde või siis vahetada ka generaator 12V vastu.
Ja igaks juhuks. 6V elektrisüsteemi puhul peaks töötava mootoriga pinge olema 6,7...7V.