Mosu 401 aastast 1955. . .
#30

tamar99 Kirjutas:Aga see järjekord halja metallikohta: krunt,pahtel,pritspahtel ja siis värv?
kuidas siis valida värve ja pahtleid et omavahel sobiksid kokku? Milline on hea pahtel ?
(sellest kirjutatud palju aga ... jah).

lisaks siinsetele teemadele kereremondi lühikonspekt ja rooste eemaldus jne, (mis sul tõenäoliselt on juba pähe õpitud), on üks päris hea autode remontvärvimise teemaline eestikeelne jutt SIIN ,
muuhulgas ka eeltöödest ja sellest, millised pahtlid ja krundid ja värvid omavahel sobivad.

mis puutub Sadolini odavatesse autovärvidesse, siis oma kogemuse põhjal ütleks, et on selline \"käib kah\" tüüpi asi. Algul oli üsna kena, st. läikele ja siledusele polnud midagi ette heita. Nii umbes paar aastat. Aga siis hakkas järjest rohkem pleekima ja matimaks muutuma. Nüüd, 10 aastat hiljem pole algsest ilust enam midagi järele jäänud ja ka vahaga ei saa enam läikima. Samas, 10 aastat vastupidamist pole üldse paha tulemus mõnesaja krooni eest.
Auto on muidugi ka vatti ja vilet saanud ning kogu aeg karmide ilmastikuolude käes viibinud. Kui seisaks enamasti garaažis, võibolla ei juhtukski midagi. Ja eks kõik värvid ajapikku pleegivad vähemal või suuremal määral.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mosu 401 aastast 1955. . . - Autor: tamar99 - 19-09-2004, 16:06 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne