Vanade kaherattaliste elluäratamine.
#11

m2rtu Kirjutas:EDIT:

Tegelikult mind huvitaks üldse kõik võimalik selle masina kohta. Tehnilised andmed näiteks. Kuna olen praktika mõttes suhteliselt tehnikakauge inimene (teoorias olen samas üsna tugev), siis huvitaks üldse, et kas antud masinal on käigukast, mitmekäiguline? Kuidas sellisega üldse sõita tuleb, kust käib sidur, kust käib gaas

___________________________________________________________
kupatuur on masinal 45cm3, käigukasti antud masinal ei ole, gaas on paremal pool helekollane rullik, sidur on vasakul pool olev link. Sõitmise halustamiseks tuleb masinal bensiinikraan avada, karburaatoris üleujutus nuppu vajutada, ei pea ilm tingimata vajutama, aga siis saab kiiremini bensiini kätte. Siis väntad, või lükad masina käima, andes õrnalt gaasi (keerates rullikukut mis asub paremal pool lenksa kyljes) ja kui masin käima läheb hyppad selga väntad hoo sisse ja ongi korras. Proovisin umbkaudu kirjeldada seda sõitmise alustamise protsessi. Võib olla mõni targem täpsustab!Wink

Tänan, väga põhjalik õpetusSmile

Paar asja jäi veel ebaselgeks:
1) Kus asub bensiinikraan?
2) Kus asub üleujutusnupp?
3) Kuna sidurit kasutada tuleb, praegu jäi mulje, et ei peagi kasutama.

Veel lisaküsimused:
1) Mis sorti bensiini tarbib? Või pole vahet?
2) Mis sorti õli tarbib? -||-
3) Kas õli tuleb segada bensiini sisse, kui jah, siis mis vahekorras?
4) Enne soovitati mul \"vaikselt mootorit ringi lasta\", mida selle all on mõeldud? Väntan käima ja siis lasen tühikäigul plöristada veidi?
5) Tehniline küsimus: kuidas bensupaagist vana sodibensiini kätte saab? Kas tuleb kasutada mingit imemistehnikat? (Masinat ülespidi vist küll keerama ei hakka...)
6) Soovitati ka küünal ära võtta ja sealt august silindrisse veidi bensiini sisse valada. Eeldan, et küünal asub kuskil silindri põhjas (keskel nagu HEMI neljataktilisel? Big Grin) ja siis on see sealt suhteliselt lihtsalt välja keeratav? Äkki on nii vanal masinal vaja ka uus küünal panna, mis sinna sobiks?

Kokkuvõttes väga palju küsimusi, loodan et keegi neile vähemalt jaokaupa vastata viitsib. Tõesti, huvi ja motivatsioon on mul suured ja kui keegi kardab, et ma hakkan nende masinate peal mingit \"tjuuningut\" katsetama, siis on hirm alusetu. Eelistaks pigem masina seada originaalkorda, katta ilusa värviga ja siis suvel linna peal cruisata Cool

Ahjaa, siit veel selline küsimus, et kas sellise sõidukiga linna peal sõites on vaja ka mingeid dokumente omada, kus on kirjas tehn. andmed jne? Äkki kallis politseionu näiteks ei usu, et töömaht tõesti lubatud piiridesse mahub?Big Grin

Igasuguse abi eest tänulik,
Matu07

EDIT:

Tsitaat:sa oled nii naljakasBig Grinkutsu möni targem inimene körvaleToungue

Ma saan aru, mida sa silmas pead, aga midagi pole teha, vanaisa on surnud ja kõik mu sõbradki on tüüpilised linnainimesed, kes ei tea vanadest mopeedidest midagi. Seega ongi ainuke võimalus foorumist nõu otsida. Ma saan ka aru, et ega raamatu järgi lennukit juhtima ei õpi, aga kui mul on tugev teooriatugi all, siis maale minnes saan loodetavasti ülejäänu ise leiutadaWink

Veelkord mõistvale suhtumisele lootma jäädes,
Matu07
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Vanade kaherattaliste elluäratamine. - Autor: matu07 - 01-05-2005, 21:07 PM
RE: Vanade kaherattaliste elluäratamine. - Autor: matu07 - 20-07-2006, 17:55 PM
RE: Vanade kaherattaliste elluäratamine. - Autor: madeinussr - 20-07-2006, 20:25 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne