03-05-2005, 19:04 PM
No mul on see otsitud liivaprits nüüdseks juba ammu olemas ja peab ütlema, et igati kasulik tööriist on. Kusjuures täiesti efektiivselt töötab see ka pisikese kompressori taga. Muidugi peab ca. iga minuti tagant ootama kuni rõhk jälle üles pumbatakse, aga väiksemad asjad saab väga edukalt tehtud.
Näiteks võiks tuua, et ühe mootorrattaraami puhtaks laskmine võttis puhast tööaega umbes kolm tundi. Tundub küll palju, aga samas sai raami ikka täiesti puhtaks. Ei kujuta ettegi, et traatharjaga oleks igasse prakku ja auku pääsenud. Pluss veel see, et materjalikulu (rahalises mõttes) oli kordades väiksem. Mõelda vaid kui lõbus oleks sama tööd teha tõsise tööstusliku liivapritsi ja kompressoriga
Auto siledate välisplekkide kallale on vist tõesti üsna mõttetu sellega minna - saab ka lihtsamalt, aga kõikvõimalikke nurgelisi ja raskesti ligipääsetavaid plekkprofiile ei kujuta küll ette kuidagi teisiti puhastama hakata.
Ühesõnaga ainult kiidan!
Näiteks võiks tuua, et ühe mootorrattaraami puhtaks laskmine võttis puhast tööaega umbes kolm tundi. Tundub küll palju, aga samas sai raami ikka täiesti puhtaks. Ei kujuta ettegi, et traatharjaga oleks igasse prakku ja auku pääsenud. Pluss veel see, et materjalikulu (rahalises mõttes) oli kordades väiksem. Mõelda vaid kui lõbus oleks sama tööd teha tõsise tööstusliku liivapritsi ja kompressoriga

Auto siledate välisplekkide kallale on vist tõesti üsna mõttetu sellega minna - saab ka lihtsamalt, aga kõikvõimalikke nurgelisi ja raskesti ligipääsetavaid plekkprofiile ei kujuta küll ette kuidagi teisiti puhastama hakata.
Ühesõnaga ainult kiidan!
