09-05-2005, 10:08 AM
Kõigepealt jõudu tööle restaureerimisel!
Samas on selle liikuri algseks ajamine paras töö. Seal näib olevat vahepealsetel aastakümnetel suuremahulisi ümberehitusi tehtud.
Kaks suuremat asja, mis fotodelt kohe silma hakkavad:
- M-400-l on käigukang põrandal, 401-l rooli küljes. Arvatavasti on Su isendil käigukast vahetatud.
- Armatuurlaud on \"kuldsete käte\" töö. Algsel isengil on kellad keskel, mõlemas servas aga laekad. Sul on kellad toodud vasakule äärde ja kõik nuppude, lülitite jm asukohad on muudetud.
Samas on selle liikuri algseks ajamine paras töö. Seal näib olevat vahepealsetel aastakümnetel suuremahulisi ümberehitusi tehtud.
Kaks suuremat asja, mis fotodelt kohe silma hakkavad:
- M-400-l on käigukang põrandal, 401-l rooli küljes. Arvatavasti on Su isendil käigukast vahetatud.
- Armatuurlaud on \"kuldsete käte\" töö. Algsel isengil on kellad keskel, mõlemas servas aga laekad. Sul on kellad toodud vasakule äärde ja kõik nuppude, lülitite jm asukohad on muudetud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel